Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. augusztus 19., csütörtök

Titkok a történetről egy díj keretében



Igen, az mondtam nem rakok ki több díjat... Viszont úgy gondoltam ez azért érdekes, mert elmondhatok nektek vele 5 titkok a történetről. :) Ami remélem tetszeni fog!
Ééés ma pedig találkoztam Arany maggal, sokat beszélgettünk és sétáltunk. A napom pocsékul kezdődött, de hála neki jól ért véget. :)



1. A történet régebben még máshogy született meg a fejemben. Midnight Sun-os formában indult, aztán más lett belőle... :)
2. A könyveknek csak nagy vonalakban vannak meg az eseményei, hogy mi, hogy fog történni. A többit írás közben hozom össze, ami épp eszembe jut, remélhetőleg, ha van ihlet. ;)
3. A történet belekezdésébe Spirit Bliss barátnőm biztatott és segített kitalálni azt az apró momentumot, ami kiderült az első könyvben. Hogy Bella miért maradhatott a farkasokkal abban az időben.
4. Próbálok törekedni a könyv hű karakterekre, mert én magam is jobban szeretem azt. :D Persze a történetben fejlődnek, és én hagyom. :) :D
5. Jacobnak az elejétől fogva nagy szerepe volt a történetben, és később is így van. :)

A fejezetet pedig már elkezdtem, de most a hétvégén nem lesz időm írni. :( Tehát csak jövő héten várható valamikorra... Igyekszem vele!
Puszi!

3 megjegyzés:

Aranymag írta...

Köszönöm Freeb!

Én is nagyon jól éreztem magam. Köszönöm a szép délutánt.-)))

Freeb írta...

Nincs mit! :)

Örültem, hogy találkoztunk. És remélem jól sikerült a nagy koncertetek! :)
pusz

Mosi írta...

Szia!

Csak szeretném felhívni a figyelmedet egy új blogra ami, nem egy történettel foglalkozik, hanem hirdetheted a blogodat! Ha gondolod nézz be hozzánk, és nézd meg mit is takar ez pontosan!

http://blogdailyforever.blogspot.com/2010/08/blog-celja.html

puszi

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online