Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. július 3., szombat

Híradááás

Sziasztok! :D:D:D
Gondoltam - vagyis igazából Amy Drága ötlete volt -, hogy most még gyors írjak egy bejegyzést. :D Ugyanis nem rég néztük meg az Eclipsét együtt a moziban. Ez volt az ő szülinapi ajándéka nekem, amiééért nagyon háálás vagyok neki! Köszönöjm, imádlak, de nagyon! Persze nem csak ezért! ;)
Szóóval húú, a film nagyszerű volt és már írni is tudok... Amy egész végig szorította a bal tenyeremet, meg én az övét, főleg a legizgibb részeknél, és hát utána kissé zsibbadt mindkettőnk keze. :D:D:D Túúúl sok volt az izgis rész. :D Holnap miután hazaértem, írok nektek egy beszámolót. Annyi sok minden van, amit meg szeretnék osztani veletek! :D:))) Nagy élmény volt...
Ééés tessék szépen a lehntebbi bejegyzésemet olvasni, mert nagyon rosszul esik, hogy ennyire érdektelenek vagytok a dolog iránt, amit igazán nem tudom, mire véljek. :( Ez elszomort, szóval örülnék, ha valamivel visszajeleznétek, nem csak ráböktök egy válaszra a közvélemény-kutatásban...
Puszi! :)))

1 megjegyzés:

Spirit Bliss írta...

Bocsánat, ez csak egy próba hsz. Nálam nem küldi el, amiket hsz-ként írnak, és lehet, hogy nálad sem... Gondoltam, kipróbálom...

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online