Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. július 28., szerda

Legkedvesebb kommentelő díj


Húú, hát úgy gondoltam ezt a díjat kirakom, mert igazából ez most nem nekem szól, hanem a kritikaíróimnak. :)

Tehát amit tennem kell: :D
1. Tedd ki a logót az oldaladon!
2. Válaszd ki a kedvenc kommentelőd, majd írd ki a kedvenc kommented tőle!
3. Értesítsd őt a díjáról!
4. Küld tovább 5 embernek, hogy ők is kiválaszthassák a kedvencüket!
5. Hagyj náluk megjegyzést!

Viszont a 2. ponttal kicsit bajban vagyok... Előre szeretném leszögezni, hogy azért mert most kiválasztottam valakit, nem csak neki küldeném ezt a díjat. Egyrészt, MINDEN RENDSZERES kritikaírómnak és még azoknak is, akik legalább egyszer, de írtak nekem egy véleményt a történetem bármelyik fejezetéhez! :) Mert igazából most annyi név eszembe jutott, akit szívesen kiírnék... :)
Anett Drága, téged külön ki kell még, hogy emeljenek, amiért mellettem állsz és mindenben támogatsz, mint egy igazi, legjobb barát! :) Köszönöm neked!


Akit kiválasztottam pedig, Truska. A saját regény ötletem című bejegyzéshez írt egy olyan véleményt, ami rettentően megmaradt bennem, és meghatott, hogy még könnybe is lábadt tőle a szemem. Éreztem a támogatást benne, a kíváncsiságot, az érdeklődést a regény iránt, és tetszett, hogy kifejtette. Köszönöm szépen még egyszer, így utólag is - tudom, hogy még nem válaszoltam arra sem :$.

És íme itt a kritika:

"Szia Drágám!

Elolvastam, bocsánat, hogy megvárakoztattalak. Első ránézésre nagyon meglepett az ötlet. Aztán fejbe kólintottam magam, hogy hékás, attól, hogy építész leszel, még remek író is lehetsz a háttérben. Illetve tudom, hogy remek író vagy már most, hiszen olvasom a blogodat, és még csak az elején tartok de valahol sejtem, hogy később még izgalmasabb lesz.:)

Egy saját ötlet, ha pedig belegondolsz még merészebb és bátrabb dolog, és szabadabb is.:) A fickeknél van egyfajta kötöttség, hiszen a szereplőknek megvan a maguk személyisége, és a saját ficedben, csak néhány szereplőt tudsz teljesen a saját gondolataid alá vonni. Egy könyv írása nagy kihívás, és egyben izgalmas feladat. Tied az egész történet, a te saját szereplőid, karaktereid köszönnek vissza az oldalakról. Nem kell azon aggódnod, hogy vajon karakterhűen reagált az adott szereplő. Hiszen te vagy író, te gondolkozol a fejükkel. Valamilyen szinten sokkal könnyebb. Viszont - másfelől- sokkal nehezebb is. Hiszen rengeteg gyeplőt kell tartanod a kezedben. Főleg, hogy két szereplő szemszögéből írod, két külön nemű szereplőéből. Nagy kihívás, és mégis csodás feladat, hogy egyszerre urald úgy a két személyiséget, hogy a lány ne legyen olyan, mint a fiú, a fiú ne legyen olyan, mint a lány.:D
Maga a történet tetszik.:) Érdekes. Én ezekből a részletekből a helyzet misztikusságát vettem észre. Nagyon sok morzsát elhintettél, mégis nagyon sok homály van még benne. Egy pillanatra azon is elgondolkoztam, hogy vajon nem őrült e meg valamilyen szinten a két szereplő.:D Ugyanakkor meg jó, hogy nem árulsz el többet.:) Felkeltetted az érdeklődésemet, annyi szent.:D Másvilág… hmmm… érdekes nekem a cím nagyon sokat számít egy történetnél, legyen az egy könyv az áruház polcain, vagy éppen egy link egy ficre mutatva. Úgy gondolom, hogy maga a cím egyfajta lelket ad a sztorinak. Nem csak néhány betű egy borítón, hanem végigkíséri az egész könyvet, a legelejétől a legvégéig. Azokat a könyveket szeretem a leginkább, mikor a legelső lapon kinyitod és elgondolkozol, hogy hmmm mit is jelenthet a cím? Aztán mikor a végére érsz becsukod, és valami hamiskás mosollyal az arcodon elégedetten konstatálod, hogy hmmm már értem.:D

Szóval a cím tetszik:D A történet is jó lesz. Sőt a nevek is magával ragadóak.:D
Akárhogy is döntesz én támogatni foglak.
Örülök, így a végére érve, hogy úgy döntöttél, hogy megosztod az ötleted másokkal is. Hidd el, hogy támogatást kapsz.:) Ne add fel, mert jó lesz ez!

Még annyi, hogy egyszer írtad nekem ,hogy miért vagy Freeb.:D Mondtad, hogy a free szóból indultál ki.:D Nagyon remélem, hogy saját könyvednél is olyan szabadon fogsz szárnyalni, mint a ficednél is, sőt szabadabban!!!:D Én szurkolok neked.:) És ott leszek az elsők között aki megveszik! De dedikálnod muszáj lesz!!! Sőt, még nyáron kérek tőled egy autogramot! Mekkora ereklye lesz, mikor megjelenik a könyved:P!!! ( és ezt halálosan komolyan mondom!!!:D)

Puszi, Truska

Ui: én nem szavaztam, mert akkor még nem tudtam feljönni az oldaladra, szóval én leszek az 50. szavazó és a 23. aki az elsőre szavazott.:)"

Akiknek tovább küldeném:

Truska
Spirit Bliss
Leia
Amy
Lylia Bloom

Ui: A napokban elkezdtem egy pályázatra írni, azért lassabb leszek a megszokottnál. Egy Harry Potteres pályázat, gondoltam megpróbálkozom vele, ha már régebben abban a témában is írtam ficeket. Majd kiderül mi lesz belőle, de ha tudok valamit - ami csak szeptember vége fele lesz - akkor mindenképp kiírom majd a blogra! :)
Óh, és köszönöm a 141 rendszeres olvasót! Olyan jó érzés, hogy ennyien vagytok. :) Még ha titokban is maradtok. ;)

Puszi Mindenkinek! :)

1 megjegyzés:

Truska írta...

Szia!!!!

Köszönöm!!!!
NA így jár az, akinek megvan lementve a ficed, és Wordben olvassa békésen:D:D:D ... Ritkán járok fel ténylegesen az oldaladra ne haragudj!!!
Az ajándékszerűséget csinálom neked!!! Bár csak néhány hét múlva fogod megkapni ne haragudj!!!:(
Mindenesetre köszönöm a díjat.:D Nagyon aranyos, és örülök, hogy ennyire tetszett az az egy szem véleményem.:)
még egyszer köszönöm!!!!!
hatalmas megtiszteltetés.:):):)
Na indulok pakolni, mert megyek gólyatáborba.:D
Azt hiszem hétvégén találkozunk.:D
puszi,
Truska

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online