Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2011. május 23., hétfő

Ízelítő a következő fejezetből - Ébredés

Sziasztok!

Üdvözletem minden kedves olvasómnak, régieknek, és újaknak egyaránt. Tudom, nagyon régóta eltűntem. Sajnos vizsgáznom kellett, aztán még így sem vagyok kész, mert szóbelijeim is vannak. Pontosan kettő... :S És még rengeteget kell tanulnom rájuk.
Nos, válaszoltam a kritikáitokra, nagyon jól esett minden szó, köszönöm szépen! Nem tudom észrevettétek-e, de különféle apróságokat csináltam még a blogon, tessék elolvasni az újdonságok kis menüpontot itten felül középen. :) A fejléc alatti oldalak, stb. Az egyedi képecskét, favicont észrevettétek? :)

A fejezet kb. olyan szerda körülre várható szerintem. Mert már csak át kell futnom rajta, és lebétáztatnom. Tegnap este megszállt az ihlet, és annyit írtam... Fájt már a kezem. XD :D

Nos, íme az ízelítő, jó szórakozást hozzá. Észrevételeket, véleményeket örömmel várom, ehhez is, ahogy a fejihez is majd. ;) Puszi!

"- Valószínűleg. De csak találgatni tudunk – felelte Carlisle. Semmit nem tudok tenni, fiam – mondta gondolatban szomorúan, és aggódva.

- Tudom – suttogtam elgyötörten, de még így is mindenki hallotta.


- Nem tudna valamit beadni neki, doki? Hogy ne fájjon ennyire? – vette át Jasper helyét Jacob.


- Akármit is adnék be neki, valószínűleg nem használna a méreg miatt, ami már a szervezetében van.


- És mi van, ha… ha átváltozik? Úgy értem, nem vérszívóvá… - vonta össze szemöldökét fintorogva
.

- A méreg már dolgozik a testében, ha eddig nem változott farkassá, már nem hiszem, hogy azzá változna. A gén amúgy is már rég aktiválódhatott volna a közelünkben, és már átváltozott volna farkassá, ebben az esetben pedig… - Carlisle megakadt, ahogy rájött, mit is akart kimondani.

- Meghalt volna, ha a méreg a szervezetébe jut – fejeztem be helyette összeszorított fogakkal."


Mit gondoltok, jó részletet választottam? ;)

3 megjegyzés:

Amy írta...

:) Imádom már most! Csók, Amy

Névtelen írta...

Szia!
nagyon is jó részt választottál felcsigáztál engem!! Már várom a teljes fejit!
Melinda

Freeb írta...

AmY: Köszi babám! :) Remélem azért tetszeni fog a folyti is... ;) Pusszantalak!

Melinda: Akkor jó! ;) Szerdán mindenképp jön! :)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online