Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. augusztus 11., szombat

Ízelítő az utolsó fejezetből

Sziasztok!

Eltűntem egy ideje, elnézést kérek érte. :$ Szánom-bánom, de most hoztam egy kis ízelítőt, és már a fejiből sincs sok hátra. Mármint a végéig... :D A többit majd a fejezet elején. :)
Nem sok, de a lényeg benne van, hogy mire lehet számítani... ;)

"A rioi repülőút már hosszabban telt el, de Bella tett róla, hogy emlékezetes legyen. Mikor megunta a nézelődést, kézen fogva a mosdóba húzott. Finoman belökött, és bezárta a kis fülke ajtaját. 

– Bella – suttogtam. – Mi az ördögöt csinálsz?

– Pszt! – mosolyodott el kéjesen. – Elvégre nászúton vagyunk már… – lépett hozzám közel, és megsimította arcomat. Aztán nyakamról egyre lejjebb vándorolt a keze, hogy kihúzza ingemet a nadrág szorításából.

Nagyot nyelve állítottam meg a kezét.

– Itt nem lehet. Túl veszélyes – szorítottam össze a fogamat, mert az ágyékom kínzón lüktetni kezdett. A gondolattól, és Bella közelségétől, hiszen már olyan régen érezhettem őt ennyire közel magamhoz.

– Dehogy veszélyes. Majd… – harapta be egy pillanatra az ajkát –, lassan csináljuk – csókolt meg, miközben másik kezével folytatta az előbb elkezdett vándorutat."


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online