Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. augusztus 15., szerda

Közvélemény-kutatás

Nos, igen. Egyszerűen képtelen vagyok dönteni, mi legyen. Mint már mondtam/írtam/pedzegettem, közzé teszem blogon a saját, elkészült történetemet. :) Mert miért is ne, ha már egyszer megírtam, és imádom - ezt be kell vallanom, ezzel nem azt mondom, hogy jó is, és hibátlan. Hanem csupán annyit, hogy nagyon szerettem írni. Na most nem is ez a lényeg! A kérdés: itt a főblogon tegyem közzé a fejezeteket, egy másik kinézettel, ami utal mindkét témára (twilight, saját regény)? Vaagy készítsek egy teljesen különálló blogot, ahova átszoktok, ha szeretnétek elolvasni? :) Remélem azért páran legalább elolvassátok! :D 
Jobb oldalt találtok erről egy közvélemény-kutatást, aki bővebben szeretne nyilatkozni, megteheti itt megjegyzésben. :) 
Puszi! :)

9 megjegyzés:

Gere Zsolt írta...

Legpraktikusabb az lenne szerintem ha teljesen külön futna az egésztől :)

Freeb írta...

*nagyon vigyorog* Nem gondoltam volna, hogy kb két percre rá, hogy felrakom a bejegyzést, meg oldalra azt a kutatást, már itt leszel :D
De örülök neki! :) Értettem ;)

Gere Zsolt írta...

A fejezetnél elcsúsztam :D Most ráéreztem megint!!! :) :)

Freeb írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Freeb írta...

Mintha, az is olyan nagy bűn lett volna... :D Hm, hát jó érzéked van a frisshez, ez már biztos. ;)

Névtelen írta...

szerintem is inkább kezd új oldalt. egyrészt praktikusabb is, és átláthatóbb lenne ez az oldal az új tagoknak :)) csak vedd le ezt a sok hirdetést, meg lejárt szavazást :D

Freeb írta...

Hát igen, ahogy látom magasan veri az új oldal ötlete a másik kettő lehetőséget. ;) Új tagok? Már ha lesznek :D hirdetés? nincsenek hirdetések, és egy lejárt szavazás van csak lejjebb. Majd kiszedem az olyanokat, amik már kellenek. :)

PerfectGirl*-* írta...

szia!Nem tudtam eldönteni,hogy hova írjak annyi bejegyzés van itt(. Na szóval!Először is szeretném elmondani,hogy ez a kedvenc blogom!IGEN,1 évvel ezelött találtam rá mikor kérem szépen hatalmas Twilight fan voltam:) ELolvastam és nagyon bejöttek a költeményeid!Azóta is ez a kedvenc twilightos blogom!Nagyon szeretném ha te véleményeznéd az én blogomat!:) Köszi ha megteszed!Még nincs sok fejezet de majd lesz;)És remélem elnyeri a tetszésedet:)
http://secretlifeliampayne.blogspot.hu/

Freeb írta...

Szia! :)

hihi, bárhova írhatsz Elizaa. :) Köszönöm szépen, nagyon örülök neki, hogy a kedvenced! Váó, már egy éve? Milyen hosszú idő. :) Hú, nem igazán szeretek kritikát, vagy véleményt írni másnak, mert mindig azt mondom, hogy miért kritizáljak mást, ha én sem vagyok jobb? De nos, maradjunk annyiban, hogy beleolvasok majd, és írok azért neked. :)
Még egyszer köszönöm! :)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online