Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. augusztus 23., csütörtök

Játék jelentkezés FONTOS!

Sziasztok!

Oké, végül megszületett a döntés, és a szabályok Amy barátném segítségével. :D Kösz Drága! :)

Figyeljetek! 

Két napon keresztül - tehát pénteken, és szombaton, pontosítva éjfélig -, aki szeretne játszani, küldjön nekem egy e-mailt erre a címre: freeisabell@gmail.com. A tárgyban szerepeljen a következő: Játék jelentkezés.
Amíg tart a játék, pontosan 2 napig - vasárnaptól hétfőig, szintén éjfélig -, addig a blog be lesz zárva, hogy ne tudjatok lesni. Tudom, gonosz dolognak tűnik így elsőre, de átrágtam a dolgot, és ez lesz így a legjobb megoldás, hogy mindenkinek egyenlő esélye legyen a játékban, és a versengés szelleme se vesszen el. ;) Pontokat fogok a kérdésekhez írni, és a három legtöbb pontot szerző emberke fog nyerni. A kérdéseket természetesen a mail címetekre a játék jelentkezés válaszaként fogjátok kapni, és amint lejárt az elküldési határidő, a blog megnyílik újra, és felrakom természetesen a helyes megfejtéseket.

A kérdéseket körülbelül egy időben küldöm el, miután lejárt a jelentkezési határidő, tehát vasárnap. Hétfő éjfélig lehet a válaszokat visszaküldeni nekem e-mailben, aztán javítok, megnyitom a blogot, és kihirdetem a nyerteseket. :)

Jelentkezésre, és játékra fel! :)))) Ki lesz a legjobb, ki tud többet a történetről, Edward és Bella életéről? ;)
Puszi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online