Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. július 6., kedd

Eclipse filmbeszámoló

Sziasztok! :)

Mielőtt elkezditek olvasni, kérlek nézzetek meg nekem valamit. Állítólag a blogspot rosszalkodik, és a megjegyzéseket vagy nem jeleníti meg, vagy eltünteti, vagy egyszerűen el sem küldi. Tehát, ha valaki írt kritikát és nem találja, kérem jelezze, próbálja meg még egyszer elküldeni, vagy ilyesmi. :) Köszönöm szépen! :)

Nos megjöttem a filmbeszámolómmal. Először ezt a szép születésnapi ajándékot köszönöm barátnőmnek, Amynek. Nagyon ötletes kis ajándék volt Drága! :))) Spoilerek vannak benne természetesen, szóval aki még nem látta és nem szeretné előre tudni, akkor hagyja ki. Elég részletes lesz. :D

Óh, hát picit elmúlt most már a film hatása, de talán így értelmesebb bejegyzést tudok majd írni nektek. :D Szóval kezdeném a film elején - mert miért is ne? :D Hát asszem megint felírhatok egy újabb sztár pasit a "szexi, és óh, milyen jó színész" listámra, ééés ő pedig Xavier Samuel. Úh, hát ott az elején, amikor mutatták, hogy fut Victoria elől, meg az ordítása, amikor égeti a testét a vámpírméreg. Megborzongtam, és én is szorítottam Amy kezét, ahogy ő az enyémet. Mondanom sem kell, hogy a végére mindkettőnk keze már zsibbadt. :D Szóval egyszerűen fantasztikusan játszott, a film többi részében is. Imádtam azt a jelenetet, amikor Victoria - aki egyébként maga a nő nem tetszett, de jól alakította a szerepét -, elcsavarja Riley fejét, hogy mindent megcsináljon neki, amit akar. Riley pedig magához húzza Victoriát, hogy megcsókolhassa, amit persze a nő nem enged. Viszont a mozdulat, annak ellenére, hogy csak a felsőtestüket láthattuk, mert igazán az arcuk közt lejátszódó érzelmeket mutatták, teljesen érthető volt és nagyon is izgató. Komolyan végig futott rajtam a hideg abban a pillanatban. Apró mozdulat, mégis rettentően hatásos és fontos a filmben, mert mutatja a kettejük közti kapcsolatot. Azt, hogy Victoria nem is akar semmit sem tőle, csak, hogy kiképezze az újszülötteket. Annyira sajnáltam Riley-t, amikor Seth elkapta a hegyekben és kiabált Victoriánmak, hogy segítsen, de az inkább elfordította a fejét és Edwardra koncentrált.

Sok izgalmas rész volt a filmben, én megijedtem, amikor Emmett átugrott a folyón és Paul meg rátámadt. Jesszus, nagyon jól megcsinálták, főleg, ahogy Victoria próbálja őket kicselezni, hogy ide-oda ugrálgat a határ két oldalára. Igazából azért is volt jó az Eclipse, mert most több szerep jutott a karaktereknek, akik eddig inkább csak a háttérben figyelték az eseményeket. Victoria, Jasper és Rosalie is.

Jasper... Hú, hát mit ne mondjak, eddig annyira nem voltam bele esve. :D De most... Imádtam, ahogy oktatta a családja tagjait, meg a farkasokat is. Abban a részben tetszett, hogy Carlisle - mint a család feje -, állt ki a farkasok elé, és mondta el, mi is van. Ááh, és ahogy "harcoltak" egymással, így készülve a csatára. Jót vigyorogtam, mikor Emmett kicsit durcásan újból, meg újból rátámadt Jasperre. Vagyis, hogy ugye nem elégedett meg azzal, hogy Jasper legyűrte. :D Edwarddal is mikor csatáztak, jó jelenet volt, de a legjobban az tetszett, mikor Alice állt elé. :) Imádom a karakterét, és imádom Ashley-t is, a legjobb színésznő erre a karakterre. Aranyosak voltak, ahogy Jasper próbálta elkapni Alice-t, de hát az nem ment olyan egyszerűen, és amikor meg akarta csókolni a szerelmét, nem hagyta magát. Az a kis meglepődöttség, döbbenet, vagy nem is tudom, hogyan írjam, ami Jasper arcán volt, jaaaj, nagyon tetszett. Nevettem rajta. Aztán Alice meg adta magát és megcsókolta. :) Aranyos jelenet volt.

Na most jöjjön Edward meg Bella. Nem tudom, én még mindig haragszom Bellára, sőt egyre jobban, nem Jacobra. Viszont jó volt, hogy a film - mivel szűkösebb időkerete van mint a könyvnek -, nem tudtak sok pillanatot a vászonra vinni a Jacob-Bella sztoriból. Érezhető volt, tudtuk, mi van, meg mi lesz, és ez így volt elég. :D Kár, hogy kihagyták azt a kis poént, amikor a sátorban, vagy mikor Jacob visszavág Ednek, hogy jobb ötlete neki sem volt, mint egy hősugárzót hozzon? Vagy valami ilyesmi. :D Viszont, a beszélgetés a sátorban tetszett. Minden, amit mondtak Edward is és Jacob is. Jól játszik szerintem Taylor, Robert meg még annál is. :D

Bella... Nekem nagy ellentmondás. Vagy nem is tudom, mit írjak. Hát nem csoda, hogy az én Bellám nem ilyen. *elhúzza száját* :D Kristen is rettentően jól játszott, nekem ő a legtökéletesebb Bella karakterére. Tudom, hogy sokan nem így gondolják, de én meg igen. :P:D Hehe, jó volt, amikor behúzott Jacobnak... :D És tetszett, ahogy két tűz között van úgymond. Edward, vagyis Rob... Óh, hát én nagyon imádtam, és dühös voltam rá is, meg Bellára is, amikor ő megcsókolta Jacobot úgy, hogy Ed meg mindent hallott. Tudom, hogy ilyen a karaktere, de áh, pont ezért nem tudnám elképzelni, hogy megbántsam. Mint Bella... A végén, amikor provokálta Victoriát, óhóó. Izgis volt, nagyon is. :D Vá, és visszatartott lélegzettel néztem, hogy Bella megvágja magát, mert Edwardot elkapták. Mondjuk többször is elakadt a lélegzetem a film során, és szorítottam Amy kezét. :D


Hm, mi volt még, amit feltétlen meg akartam említeni. Óh jaj. :D Aaaa csata! :D IIiiigen, azt akartam, mert hogy tetszett benne egy pillanat - vagyis hát több is -, amikor Emmett segített Paulnak, vagy valahogy így. Már pontosan nem emlékszem rá, viszont az a rész megmaradt bennem, amikor a farkas és a vámpír pillantása találkozott, mintha íg yköszönték volna meg a másiknak, hogy kisegítették egymást. Jaja, Paul is valamit segített... :D Jó hát a memóriám nem annyira jó. :D És volt egy hasonló még egy, de azt már meg ne kérdezzétek ki. Talán Alice... A lényeg, hogy lehetett látni azt, hogy mennyire kellemetlen nekik - leginkább a farkasoknak -, az együtt dolgozás (ez elég béna lett így, de sebaj) és mégis tartják magukat a megegyezéshez. segítenek egymásnak, a Culleneknek is. :)

Rosalie-t muszáj megemlítenem, és az őt játszó színésznőt. Váh, nem semmi volt az a jelenet, amikor elmesélte Bellának a történetét és mivel én nem is tudtam, hogy visszaemlékezés is lesz, nagyot néztem, mikor mutatták a régi Rosalie-t és Royce-t. :D Eszméletlen volt, annyira jól visszaadták azt a kort, és Rose gyönyörű volt benne. És ijesztő, amikor megjelent Royce-nál a menyasszonyi ruhában, vörös szemekkel... Fúhúú :D

Volturi a következő. Ah, Jane még mindig nagyooon kegyetlen, és annyira rezzenéstelen arccal játszotta Dakota. :D Tökéletes a karakterre úgy gondolom, nem is tudnék mást elképzelni rá. Ahogy figyelték ott az eseményeket, hogy mit tesznek az újszülöttek és Jané a döntés, mit csináljanak. Na és az ellenvetőt is megbüntette. Félelmetes volt. :D

Óh, naaa azt nem hagyhatom ki. D:D:D Van az a rész, amikor Bella és Edward a szobában vannak... :D Neeem, nem azért említem meg, mert hű de szenvedélyes volt. Mondjuk az sem votl rossz, viszont. Amikor Bella megszólalt, hogy Kívánlak. Edwardnak... Mellettem Amy Drága benyögte úgy félhangosan, hogy én is. :D Naaa ott volt végünk, mindkettőnkből kitört a röhögés, és alig bírtuk abbahagyni. :D Ugye Amy? ;)

Egybként meg téényleg jól eltalálták az Edward-Bella jeleneteket is. A réten is, amikor megkéri a kezért, amikor a szobában kicsit beindulnak. :D

Hűű, most nem jut eszembe több dolog, amit kiemelnék. Majd ha eszembe jut, akkor majd kritikáknál elmondom. ;) Persze várom azt is, hogy ti mit szóltatok a filmhez! :)))) Hajrá.

Ééés még egy utalgatás. Nem tudom, hogy kinek milyen dolga van most és miért nem ír visszajelzést. Kíváncsi lennék, hogy mit gondoltok a saját regényemről és nagyon rosszul esik, hogy szinte egy szót sem írtatok róla két emberen kívül. Ennyire rossz, vagy mi? Attól, hogy szavaztok, nem tudom meg, mit gondoltok a kiemelt részekről. Kérlek, ha van egy kis időtök öntsetek belém egy kis önbizalmat. Mert úgy érzem... kiadtam a lelkem nektek abban a bejegyzésben, és most rettentően rossz, hogy egy szót sem jeleztek vissza.

Nem tudom kinek milyen elfoglaltsága van, de örülnék ha szánnátok rám egy kis időt.
További jó nyarat kívánok és jön majd a friss. Sajna ihlethiány miatt csúszik, ami a kedvemtől is függ.

Puszi!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online