Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2011. május 25., szerda

16. fejezet - Ébredés

Sziasztok! :)


Meghoztam az új fejit. Eléggé elhúzódott, de nem mentegetőzöm - az ízelítőnél már elmondtam a dolgokat. Most volt rá időm is, és ihletem is. :)
Kíváncsi vagyok, mit fogtok szólni hozzá. ;) Nagyon! Szóval, akinek van egy kis ideje, kérem szépen írja meg, hogy mit gondol a fejiről! :)
És hát jó olvasást!
Pussz!



Ránéztem, mire megvonta vállát. Változok – mondta vigyorogva, utalva gondolataira, amik mind akörül forogtak, hogy sosem hitte volna rólam – egy vámpírról – mennyire jó apa lehet.
Hatalmas, borzongató sikoly hagyta el Szerelmem ajkait, s tudtam, hallottam, hogy ez most másmilyen volt, mint az előzőek. Jacobbal egyszerre mozdultunk a szoba ajtaja fele.

Egy pillanatra megtorpantunk, amikor mindketten, egyszerre akartunk kimenni az ajtón. Jacob egy zavart köhintéssel félre lépett, hogy utat engedjen nekem, majd követett a szobámba Bellához. Carlisle már ott volt, ahogy Jazz is.

- Carlisle? – riadtan léptem hozzá, kikerülve a Bellát fogó Jaspert, s két kezem közé fogtam arcát. Teste hánykódott az ágyon, ívbe feszült olykor, s magas, fájdalmas kiáltásokkal töltötte meg az egész házat.

- Én… Nem tudom, mi lehet a baj – nézett rám kétségbeesetten apám.

- A gén? – kérdezte Jacob.

- Valószínűleg. De csak találgatni tudunk – felelte Carlisle. Semmit nem tudok tenni, fiam – mondta gondolatban szomorúan, és aggódva.

- Tudom – suttogtam elgyötörten, de még így is mindenki hallotta.

- Nem tudna valamit beadni neki, doki? Hogy ne fájjon ennyire? – vette át Jasper helyét Jacob.

- Akármit is adnék be neki, valószínűleg nem használna a méreg miatt, ami már a szervezetében van.

- És mi van, ha… ha átváltozik? Úgy értem, nem vérszívóvá… - vonta össze szemöldökét fintorogva.

- A méreg már dolgozik a testében, ha eddig nem változott farkassá, már nem hiszem, hogy azzá változna. A gén amúgy is már rég aktiválódhatott volna a közelünkben, és már átváltozott volna farkassá, ebben az esetben pedig… - Carlisle megakadt, ahogy rájött, mit is akart kimondani.

- Meghalt volna, ha a méreg a szervezetébe jut – fejeztem be helyette összeszorított fogakkal.

- Akkor biztos, hogy nem farkas. Hisz nem halt meg… - vonta le a következtetést Jacob.

- Igen. De lehet, hogy épp most aktiválódik a gén – felelte halkan Carlisle.

- És… és nem tudjuk, hogy mi fog történni? – ejtette ki nehezen a szavakat Jake. Carlisle bólintott. - Alice nem lát semmit? – ötletelt Jacob, mire megráztam fejemet.

- Azt mondja, hogy Bellát nem látja most az átváltozás miatt. Mert jelenleg… nem is ember, de nem is vámpír – tolmácsoltam Alice gondolatait.

- Akkor itt ülünk, és nézzük, ahogy szenved? – kelt ki magából Jacob idegesen, amitől én is dühös lettem. Mintha én nem akarnék minden tőlem telhetőt megtenni, hogy enyhítsem Bella fájdalmát.

- Nem tudok semmit tenni – felelt halkan, bűnbánóan Carlisle. Pedig ez az egész nem is az ő hibája. – Megpróbálhatok vért venni tőle, és megvizsgálni – sietett ki a szobából, s hozott egy tűt.

Jazz és én lefogtuk Bellát – még jó, hogy visszafogtam Alice-t, mikor fel akarta öltöztetni Bellát, így most csak egy egyszerű ruha volt rajta -, hogy Carlisle meg tudja őt szúrni, de ahogy a tű a bőréhez ért, azonnal eltört. Carlisle-lal összenéztünk.

- Sérthetetlen a bőre – ámultam el, ami azt jelentette, hogy már közeleg az átváltozás vége. A vámpírrá válás vége. Tudtam, hogy még korán sincs vége ennek az egésznek, de a remény visszabújva mellkasomba elárasztott jól eső érzésével.

Carlisle bólintott. – Akkor ez most azt jelenti, vérszívó lesz? – kérdezte Jacob, túlharsogva Bella sikolyait.

- Igen – feleltük szinte egyszerre apámmal.

- Óh – formálta Jacob, nem tudva eldönteni, hogy ez most jó hír-e.
- Az! Jó hír – mondtam dühösen, mire bűnbánóan lesütötte szemeit. Bocs… Nem úgy értettem.

- Úgy vélem, jobb lesz, ha Esme és Zafrina vigyáznak majd az unokáimra – szólalt meg Carlisle arra gondolva, hogy ha Bella magához tér, mekkora ereje lesz újszülöttként. Ő már gondolt arra is, hogy a gyermekeimet meg kell védenünk esetleg Bella szomjúságától. A gondolattól is összerándultam, amit Carlisle észrevéve rögtön szabadkozni kezdett magában. Pedig igaza van. Rettentően igaza van. Gondolnunk kell most már a gyermekeimre, az épségükre, akik csak félig vámpírok, másrészt ugyanolyan emberi lények, mint az édesanyjuk volt.

Mindenre fel kellett készülnünk, de úgy éreztem, hogy még heten is kevesek vagyunk egy újszülötthöz, ha a gyermekeim testi épségéről volt szó. Amúgy sem akartam, hogy Alice, aki Bella legjobb barátnője, vagy Esme és Carlisle, akik az édes lányuknak tartják Szerelmemet, szembe kerüljenek vele. Vagy akár Jacob…

- Én szeretnék itt lenni – szólalt meg Zafrina a szobába lépve. Teljesen összekuszálva előbbi gondolataimat.

- Nem hinném, hogy ez jó ötlet… - kezdte Carlisle. Ki akarta ebből hagyni Zafrinát, mondván már így is sokat tett a családunkért. Nem beszélve a Volturi fenyegetettségről, ha meg tudják, hogy nálunk van egy ilyen különleges félvámpír...

- A képességemmel egy másodperc alatt hatástalanítani tudom Bellát, ha úgy adódik – érvelt. – Úgy, hogy senkinek sem lesz baja, még neki sem – folytatta. Szavai gondolkodóba ejtettek. Talán a legtökéletesebb megoldás lenne, ha Zafrina itt maradna velünk – legalább míg Bella nem tudja kezelni újszülöttségét -, s bármily erőfeszítés nélkül, ahogy ő fogalmazott hatástalanítani tudná.

- Nem akarlak kihasználni Zafrina, de úgy vélem, hogy a gyermekeim biztonsága miatt elengedhetetlen, hogy itt legyél – mondtam végül.

- Nagyon szívesen – felelte, gondolataiban a kisfiam arcocskájával. – És egyáltalán nem veszem annak – mosolygott rám. Örülök, hogy segíthetek.

- Köszönöm – suttogtam. – Jacob, talán jobb lenne, ha hazamennél, és értesítenéd szüleidet – mondtam. Nem tudtam, hogy Bella hogy fog viselkedni, mennyire tudja majd magát uralni. De nem akartam kitenni Jacobot, se Bellát ennek, hogy Szerelmem a testvérére támadjon. Egy újszülött vámpír kiszámíthatatlan, s Bellát is így kell kezelnünk, míg be nem bizonyosodik az ellentettje.

- Pont a legjobb részkor? – hördült fel Jacob. - Dehogy megyek. Meg tudom magam védeni, és itt van Zafrina is – felelte.

- Ahogy gondolod. De én szóltam – válaszoltam. Nem hagyom magára most! Meg… téged sem – üzente gondolatban, aminek hatására döbbenten ránéztem. Aprót biccentettem neki hálám jeléül. Igaz, hogy nem lennék egyedül, de nem is ez volt a lényeg. A szándék, és az, hogy a lányomért bármire képes lenne, ahogy az édesanyjáért is.
Bella fájdalmai egyre erősödtek, aminek hatására teste ismét hánykódott az ágyon. Jazz segített lefogni őt.

- Mikor lesz már vége, Carlisle? – kérdeztem elgyötörten. Szörnyű volt nézni, ahogy Kedvesemet szinte felemészti a fájdalom, s én nem tehetek semmit, hogy jobbá, könnyebbé tegyem, vagy megszüntessem azt.

- Nem sokára – felelte. – A szíve most váltott át gyorsabb iramra. Hallgassátok! – Próbáltam figyelni Carlisle-ra, de annyi sok gondolat kavargott a fejemben, amik nem csak az enyémek voltak… Akartam, hogy Bella felébredjen, hogy végre tudjam, jól van-e. Hogy a gén nem tett vele semmit.

- Elég… - nyöszörgött Kedvesem. – Ez fáj! – kiáltott fel.

- Hamarosan vége – suttogtam a fülébe, szúró mellkassal. Csókot leheltem arcára, bíztam benne, hogy érzi, vele vagyok, s nem hagyom el egy pillanatra sem. Örültem, hogy Esme és Rose figyelnek a gyermekeimre, s én Bellának tudom szentelni minden erőmet. Hallgattam szívének dobogását, ahogy egyre erősebben veri a tam-tamot, aztán, amikor úgy hittem, hogy végre elérte a legmagasabb pontot, ahonnan már nincs visszaút, a ritmus ismét lassulni kezdett. Ahogy Carlisle gondolataiból megtudtam, meg kellett volna állnia a szívének. Ehelyett… Értetlenül pillantottam Carlisle-ra, aki tanácstalanul lépett Bellához. – Ez… - szólaltam meg halkan.

- Mi történik, nem így kell lennie? – kérdezte Jacob, aki ugyanolyan jól tudta, minek kell bekövetkeznie. Csak azt nem, hogyan.

- Nem. Meg kellett volna állnia a szívének. Nem lassulni… – válaszolt Carlisle, ráncolva homlokát.

- Mi a baj? Mi történik? – kétségbeesetten próbáltam kivenni valamit Carlisle gondolatai közül, de ő sem tudta, mi folyik épp. Bella szíve még mindig lassult, aztán váratlanul beállt egy tempóba, s Kedvesem ekkor felnyitotta szemeit. Hirtelen felült, zihálva nézett először Carlisle-ra, majd rám. Aztán már semmi más nem érdekelte, csak én.

- Bella? – suttogtam döbbentem, ahogy belenéztem éjsötét szemeibe. Kedvesem ijedten összerezzent, de tekintetét nem szakította el az enyémtől. – Bella, kedvesem… - szólítgattam. Olyan volt, mintha egy ijedt őzike, aki tudja, hogy veszélyben van. Pedig itt senki nem bántja.

- Edward! – szólalt meg pár másodperccel később, kezét nyújtva felém. Egy pillanatra megilletődött hangjától - keze megtorpant a levegőben -, mely vetekedett Alice csilingelő hangszínével, majd értetlenül körülnézett.

- Bella, jól vagy? Hogy érzed magad? – kérdezgette Carlisle, miközben a szoba ajtajában megállt Alice és Emmett. A kicsik aludtak, aminek rettentően tudtam örülni. Legalább átalusszák ezt az egészet.

Mérlegelt pár tizedmásodpercig, míg körülnézett a szobában, a jelenlévőkön. Zafrinán egy kicsit elidőzött, miközben nagyot nyelt. - Jól vagyok – felelte, figyelme megint elterelődött hangjától, majd visszanézett rám, s kezét ismét felém nyújtotta, mintha más nem is létezne rajtunk kívül. Csak ő és én. Ámulattal vegyes aggodalommal néztem őt. – Csak olyan… furcsán érzem magam. – Mikor megérintett, a lélegzetem elakadt. Bőre ugyanolyan volt, mint az enyém, sima, puha, de sokkal melegebb, mint amilyennek kellett volna lennie. Bella az ágyon ülve megölelt. Magamhoz szorítottam, de ő erősebb volt nálam.

- Au – szisszentem fel, de nem akartam távolabb lenni tőle. Az, hogy érezhettem a teste melegét, felért most mindennel. Az aggodalom, s döbbenet mellett egy kis megnyugvást is hozott. Él, jól van, a többi egyelőre mellékes…

Bella azonnal elengedett. – Jaj, ne haragudj – szabadkozott beharapva alsó ajkát. Elmosolyodtam, ahogy megláttam a régi szokását. Szerelmem is elmosolyodott, majd kezével megérintette arcomat, s végigsimított halántékomtól egészen az államig. Mintha eddig soha nem tette volna meg, arca csodálattól és ámulattól csillogott. Egyszerűen gyönyörű volt.

- Ezt hogy értetted? – Carlisle tűnődve nézte Bellát. Össze volt zavarodva, s meg volt ijedve. El nem tudta képzelni, hogy ez lehetséges.

- Öhm… Nem is tudom – mondta Bella. - Én azt hittem, hogy nem fogok már így érezni… De… most még jobban szeretlek, mint korábban – folytatta, mindvégig a szemeimbe nézve. – Csak sokkal erősebben, mintha más nem is létezne a világon. Semmi! - Miután befejezte akaratlanul is beleszagolt a levegőbe, s elfintorodott. – Mi ez a szag? – kérdezte.

- Na, kösz! – horkantott Jacob, aki eddig a háttérben figyelt. Bella nehezen szakította el pillantását az enyémtől a hangra. Amikor meglátta Jacobot, boldogan elmosolyodott, s felállt a másodperc töredéke alatt. Engem folyamatosan lenyűgözve, s egyre nagyobb aggodalomba, döbbenetbe taszítva. Semmit sem értettem…

Jazz és én is azonnal mozdultunk Bellával együtt, hogy bármikor megállíthassuk, ha szükséges. Zafrina persze mindvégig ott volt a szobában, de addig nem akarta Bellán használni a képességét, míg nem történik nagyobb gond. Bella kikerekítette szemeit, miközben megmerevedett, ajkai ó-t formáltak.

- Ne aggódjatok – pislantott rám Bella. – De miért néztek így rám? – húzta össze szép ívű szemöldökét.

- Mert fura vagy, Bells – állapította meg Jacob is, kimondva hangosan gondolatát. – De térjünk csak vissza erre a „más nem is létezne” dologra.

- Miért? – nézett értetlenül Bella, enyhén félredöntve fejét. Megfogtam kezét, s összekulcsoltam ujjainkat. Szerelmem rám nézve elmosolyodott, aztán hirtelen aggodalom lett úrrá rajta.

- Hol vannak a gyermekeim? Jól vannak? – záporozta kérdéseit.

- Nyugodj meg, jól vannak – feleltem. Közben hallgattam a másik szobában dübörgő két, aprócska szív hangját, s láttam Bellán, hogy ő is érzékeli.

- Gyönyörűek és nagyon hasonlítanak rád – mondtam mosolyogva.

- Látni akarom őket – jelentette ki elszántan, Jasper és Zafrina is közelebb lépett hozzánk.

- Szerelmem, tudod, hogy az még nem lehetséges – kezdtem, bár nem tudtam, hogyan folytassam, mégiscsak azt mondtam, ami nem teljesen fedte a valóságot. – Újszülött vagy, ők pedig félig emberek – magyaráztam. Nem tudtam, mit érzett most Bella, ha a bőre ugyanolyan, mint a miénk, vajon miben hasonlíthat még hozzánk?

- Akkor… akkor mikor láthatom őket? – Szomorodott el, összeszorítva száját, mintha csak egy sírást akarna elfojtani.

- Amint lehetséges – feleltem kitérően, hisz még magam sem tudtam. Nyugtatólag megsimítottam arcát.

- Most, hogy ezt is tisztáztuk – szólalt meg Jacob, magára vonva a figyelmet. - Mit is érzel? Úgy értem pontosan – mondta, én már tudtam, hogy mire gondol. De nem akartam elhinni. Hisz az… képtelenség. Lehetetlen. Bár, jelenleg ez is annak tűnt, Bella jelenlegi állapota. Nem tudtam, mi történik, s ez megijesztett.

- Mármint, miről?

Jacob megforgatta szemeit. – Edwardról – ejtette ki a nevemet.

 Szerelmem elgondolkodott egy kis ideig. – Edward jelenti számomra a mindenséget – felelte végül, mire Jacob halkan felnyögött. – De ezt már eddig is tudtad – mondta Bella, reagálva Jacob nyögésére. A hallása, a gyorsasága is olyan, mint a miénk… - állapítottam meg magamban, elraktározva a többi információ közé.

Pillantásom összeakadt Jazzével, aki aprót biccentett. Ugyanezt érezte Jacobnál is, amikor meglátta a lányomat...

- Edward… Azt hiszem, ideje lenne Bellát tükör elé állítanunk – szólalt meg Carlisle, kizökkentve engem a mélázás, s döbbenet egyvelegéből.
Kedvesem ismét rám nézett, összeráncolta homlokát. Nem tudta, hogy mi bajunk van, hogy miért viselkedünk így.

Magammal húztam Bellát a szekrény ajtajához, míg Zafrina, és Jazz is felkészült a legrosszabbra, s kitártam előtte. Annak belső oldalán egy teljes alakú tükör volt felszerelve. Szerelmem belenézett, megérintette döbbent arcát, ajkai vonalát, mintha nem hinne a szemeinek.

- Ez… Ez hogy lehet? – nézett rám kétségbeesetten. – Nem vagyok vámpír? – kérdezte remegő ajkakkal. Magamhoz húztam őt, arcát a mellkasomba fúrta.

- Ez bonyolult, és még mi sem értjük, Kedvesem – szólaltam meg, miközben leintettem Jazzt. Semmi szükség, hogy Bella érzelmeit befolyásoljuk. Csak félig volt vámpír… Vagy még félig se, s nem okozott neki problémát az önuralom se.

- De… Hogy lehet? Én érzem… a torkom kapar – távolodott el tőlem, s kezeit a nyaka köré fonta, mintha az érintésével enyhíthetné a fájdalmas szárazságot. Elrejtettem meglepődöttségemet – ma már sokadjára -, s gyöngéden lefejtettem Bella kezeit.

- Lenyűgöző – leheltem Kedvesem éjsötét szemeibe nézve.

- Ha ezt úgy érted, hogy meghatározhatatlan faj, akkor… - húzta el száját, mire felnevettem. – Mitől van ez? Mitől bonyolult? – kérdezte kétségbeesetten. – Mi vagyok?

- Ha pontosan tudnánk, Bella, megmagyaráznánk – lépett közelebb hozzánk Carlisle. – De előbb azt hiszem, csillapítanunk kellene a szomjad. – Szavaira Bella elfintorodott.

- Elviszlek vadászni, hogy oltsuk a szomjad – mondtam megsimogatva arcát.

- De… de – sütötte le szemeit, arca elpirult. Egyrészt boldogan vettem tudomásul, hogy ettől sem fosztott meg az átváltozás, másrészt ismét a döbbenet mélységébe taszított a felfedezés. – Nem fog bajom esni? – kérdezte rettentő halkan, Emmett a háttérben felnevetett, mire Alice mellkason vágta. Értettem, miért is kérdezte ezt Bella.

- Ne aggódj, a bőröd ugyanolyan sérthetetlen, mint a mienk. Carlisle próbált tőled vért venni, de nem tudott – nyugtattam meg.

- Óh – formálta ajkaival. – Akkor menjünk, nem akarok így… szomjasan… szóval veszélyes vagyok – mondta, mire bólintottam.

- Te vagy a legerősebb köztünk, úgy vélem – tettem hozzá. Bella összehúzta szemöldökét, miközben Alice lépett elő Emmett mellől, s egy cipőt rakott a lábai elé.

- Ez jól megy a ruhádhoz – vigyorgott testvérem.

- Köszönöm – húzta fel Bella.

– Akkor menjünk! – húztam őt a szoba ajtaja fele. Szerelmem egy másodperc erejéig megtorpant.

- Arra megyünk? A gyerekek közelébe? – kérdezte ijedten.

- Ha akarod az ablakon át is mehetünk – feleltem, mire megrökönyödve nézett rám.

- Nem, inkább menjünk a hátsó ajtón át. – Bólintottam, majd ismét húzni kezdtem, mikor kiléptünk az ajtón, Esme és Rose a kicsik szobája előtt állt.

- Ha úgy érzed, akkor végy egy mély levegőt, s tartsd vissza a lélegzeted addig – súgtam Bellának, aki így is tett.

- Bella drágám – mosolygott Esme, mikor elhaladtunk mellettük. Bella egy pillanatra megfogta Esme kezét, aztán mentünk is tovább. Tudtam, hogy próbára akarja tenni magát, azért nem választotta az ablakot. Szinte suhantunk lefele a lépcsőn, a hátsó ajtó fele, melyen túl már láttuk az erdő sűrűjét.

Miután kiléptünk a szabadba, elengedtem Bella kezét, s egy kicsit eltávolodtam tőle. Mélyen kifújta a levegőt, majd sóhajtott egyet.

- Kövess vagy hagyj le – vigyorodtam el, majd megindultam az erdő fele. A másodperc egy töredéke kellett csak, hogy Bella beérjen, de lehagyni azért még nem tudott, bár igencsak erőlködnöm kellett ez ügyben. Ámulva figyeltem kecsességét, és gyorsaságát. Melléfutottam, s megfogtam a kezét.

Hallgattam az erdő zajait, az állatok neszezését, szívük dobogását.

- Meddig megyünk? – kérdezte Szerelmem.

- Itt jó lesz egyszer – feleltem, majd megálltunk.

- És most?

- Most figyelj, és hagyatkozz az ösztöneidre – feleltem. – Megsúgja, mit tégy.

- És ha nem súg semmit? – harapta be alsó ajkát.

- Olyan nincs – léptem közelebb hozzá vigyorogva. – Sajnálom, tudom, hogy vadászunk, de… - hirtelen magamhoz húztam, miközben egyik kezemmel megsimogattam arcát, majd lassan megcsókoltam. Édes, meleg volt a csókjának íze, s ahogy tudatosult bennem, hogy nem kell finomkodnom, a szenvedély átvette rajtam a hatalmat. Bella beletúrt a hajamba, és készségesen viszonozta hevült csókom.

Mikor elváltunk egymástól, ő lehunyt szemekkel pihegett.

- Ez… mennyei volt… - rebbentette fel szempilláit, mire elvigyorodtam.

- Egyetértek – feleltem. – De most vadásszunk, elvégre azért vagyunk itt. Hallgasd az állatokat az erdőben. Tőlünk észak-keletre – mondtam. Bella összpontosított.

- Hallom őket. A dobbanásokat… - felelte. – Három?

- Négy – javítottam ki mosolyogva.

- Most kellene az ösztön? – kérdezte.

Halkan felkacagtam. – Igen. Csak kövess, aztán az ösztön majd átveszi az uralmat a testeden – léptem el tőle, s futni kezdtem a hangok irányába. Bella követett, míg én leterítettem egy antilopot, addig ő már kettővel végzett. Vigyorogva néztem, ahogy feláll, s a ruhájára pillant.

- Véres lettem – mondta magára nézve.

- Majd Alice-től kapsz ezer másikat – feleltem nevetve. – Csillapította a szomjad ennyi?

- Igen – fanyalgott. – Mintha teleettem volna magam – fintorgott. Odamentem hozzá, aztán megcsókoltam. A vér íze keveredett Bella már jól ismert csókjának mámorával.

- Van egy folyó a közelben. Fürödjünk meg – ajánlottam, mire bólintott. Megfogtam kezét, s a folyó fele kezdtem húzni. Pár másodperc alatt elértük a kívánt célt, egy kis tisztás volt az erdőben. A nap ragyogóan sugárzott az égbolton, mintha az időjárás is tetézte volna a mai nap boldogságát. Elvégre Bella teljesen jól van, az már nem számított, hogy vámpír volt-e, vagy valami más. Belevetettük magunkat a sebesen kanyargó folyóba, először megmosakodtunk, letöröltük a ruhánkról a vért – már amennyire tudtuk -, majd ölelkezve csókolóztunk.

Pár percre rá kijöttünk a vízből, hogy a nap sugarai megszárítsák testünket. Lefeküdtem a fűbe, s néztem, ahogy Bella egyenletes léptekkel felém tart. Végigmustráltam gyönyörű testét, mely sápadt és sima volt, mint az enyém, s halvány csillogással bírt. Egyáltalán nem csillogott úgy, mint az enyém. Ringó csípőjének látványától a torkom kiszáradt, de most nem a szomjúságtól, hanem a vágytól. Bella a karjára nézett, aztán rám.

- Nem csillogok – állapította meg elszontyolodva, majd kacér mosollyal elhelyezkedett az ölemen. Felkönyököltem, majd egyik kezemet végighúztam arcától a nyaka vonalán át a ruha szegélyéig. Mellkasa sűrűn emelkedett és süllyedt, ahogy tenyeremmel a keblét kényeztettem. Pár másodpercre lehunyta szemeit, ajkain halk morgás szakadt fel.

- Nem, de mindennél gyönyörűbb vagy így is – mondtam, mire Bella elmosolyodott, s lehajolva megcsókolt. Lassan hámoztam ki Bellát a ruhájából, ahogy ő engem, mert valamiben vissza is kellett mennünk. Csak mi voltunk az egész erdőben, így nem zavartatva magunkat lettünk egymáséi a folyó partján.

Másfél óra múlva felöltöztünk, hogy elindulunk visszafele, mikor Bella megszólalt.

- Hogy értette azt Jacob, hogy mit érzek irántad pontosan? – kérdezte, immáron ruhástul.

- Nos… - haboztam, hogy elmondjam-e. De egyszer úgyis meg kell tudnia. – Úgy véli, hogy belém vésődtél – böktem ki, mire elkerekedett szemekkel nézett rám. Összeráncolta homlokát, miközben gondolkodott.

- És… és Jazz miért biccentett neked? – puhatolózott.

Nem hittem volna, hogy ezt is észrevette. Azonban a megfigyelő képessége, csak javult, mióta átváltozott. Nem kellett volna az ellenkezőjét hinnem. – Mert megbizonyosodott afelől, hogy ez így van – feleltem.

Bella összehúzta szemöldökét. – Még mindig nem értem. Jasper ezt honnan tudhatná?

- Onnan, hogy már érezte ezt Jacobnál – mondtam, s reméltem, hogy Bella ebből nem jön rá arra, hogy a lányunkba vésődött be a fogadott testvére.

- Jacob… bevésődött? – döbbent le. Bólintottam, miközben magamhoz húztam. Belenézett szemeimbe, amik immáron átváltottak a borostyán színébe. Aztán hirtelen más arckifejezést öltött, s azonnal tudtam, hogy összerakta a kirakós darabkáit. Kitépte magát a karjaim közül, s futni kezdett a ház irányába.

9 megjegyzés:

Amy írta...

Szia!
Hát nagyon tetszett! Bár sose érne véget! :D
Szépen leírtad, hogy mit érzett Edward, és hogy ő hogyan látta Bellát. Nem panaszkodnék, ha több Jasper lenne benne azért! xD
És nagyon nagyon kíváncsi vagyok, Bella hogy reagál Jacob bevésődésére! :D
Grat babám!
Csók, Amy

Freeb írta...

Szia Drága!!! :)

Köszi, örülök, hogy tetszett. ;) Jó, jó, most majd lesz benne több Jasper is, meg a többiek is szerintem. :) Lesz egy kis nyugi. :)
Hát gondolom, hogy te mit szeretnél. :D Sőt inkább tudom. :D hehe
Köszi! :)
Csóóók

Névtelen írta...

Szia!
nagyon sok dolog történt egyszerre Bella félig vámpír ember és farkas is egyszerre??? Ez igazán izgalmas és érdekes szegénynek nagy fájdalmai voltak de már jobban van ám össze rakta dolgokat tudja h Jacob bevésődött a lányába...Érzi.. az érzelmek a gondolatok egyenlőre kuszák de remélem hogy hamar fognak tisztázodni;)
Melinda

Névtelen írta...

Én is azt mondom, amit már az előttem szóló is. Bár sose érne véget. Imádom a történetedet, az első mondattól kezdve, csak úgy olvastatja magát.:) Na meg a Bella és Edward pillanatok, oh...:)
Várom a kövit! ;)

Mosi írta...

Szia!:)

Jaj istenem!:D Ez annyira jó rész volt!:D Ezt a részt vártam mióta összejöttek. ^^:D

Eléggé valószínű, hogy a farkasoktól inkább csak a bevésődést "örökölte"... Először azt hittem, hogy ő is félvér lett..vagyis..az is.. inkább ilyen "ember-vámpír-farkas"..akkor ezt most hogy hívjuk? harmadvér?xD
Ez tök jó!:D(Y)
Szerintem Bella nem lesz veszélyes a gyerekeire nézve, viszont ha Bella bevésődött Edwardba..Ő miért nem érzett semmi különöset?...
Azt is furcsának találtam, hogy éjsötétnek írtad le Bella szemét, és nem vörösnek írtad...
De neki most vörösek még a szemei..nem? vagy maradt az is barna?
Tehát: -ver a szíve
-ezáltal el is tud pirulni
-a bőre sérthetetlen, de melegebb, mint
a vámpíroké
-kívánja a vért
-gyorsabb, és ügyesebb lett
-bevésődött Edwardba
-a farkasokat ugyan úgy(mint a vámpírok)
büdösnek találja (xD)
valószínűleg kihagytam pár dolgot, de több nem jut eszembe..:/


Zafina: gondolom túlnyomórészt csak a kisfiúcska miatt maradt, de én örülök neki.:)
Valószínűnek tartom azt is, hogy Ők később majd összejönnek^^

A kislány nevét illetően pedig: Edwardnak nyilván Bella édesanyjának neve jutott eszébe...amire viszont nem emlékszem, hogy ismernénk e...lehet, hogy csak én felejtettem el..amire megint csak nagy esélyt látok:$


Alice látomása pedig: Először én azt hittem hogy Bella lesz az:O:S
aztán elgondolkoztam olvasás közben, hogy talán tényleg a Volturi egyik tagja, de aztán azt is elvetettem...ha más nem majd egy ismeretlen vámpír lesz akit össze tudunk kapcsolni az újságban megjelent sorozatgyilkossal..valószínűleg még újszülött... vagy direkt akarja magára vonni a Cullenek figyelmét?..nem hiszem..marad az újszülött vámpír..gondolom majd ezzel is foglalkozni fogunk:)

Bella gondolom, most irtó dühös lett..:S:O
Kíváncsi vagyok a következő fejezetre már most is:D:D

Sok puszit és ihletet!:*

Ui.: Én azt hiszem hogy ide még egyszer sem kommenteltem *szégyenlem magam*:$..a történet legelejétől olvasom, de most nem bírtam magammal, szóval igen:é ha én egyszer írok, akkor ilyen hooosszúra sikeredik mindig:D Nagyon jó sztori = Sok gondolat = hosszú komi^^

Névtelen írta...

Ez már újra csodajóóóóóóó!
Edward megint csúúúcs!!
Bella most mi lett, és milyen képességet kapott. Nagyon kíváncsi vagyok, kérlek folytasd gyorsan.
Várom a kövit, mert ebbe a történetbe én is "bevésődtem"...:))

Freeb írta...

Sziasztok! :)

Juj nagyon ügyik vagytok, egyből rájöttetek, mi is pontosan Bella. ;) Na sikerült ismét valami meglepőt írnom? :)

Melinda: Igen, Bella most farkas-vámpír-ember. Mindenből egy kicsi. ;):D Aham, összerakta a dolgokat Bella, és nem tetszik neki a bevésődés. :D Lassan tisztázódik minden. :) Köszi, hogy írtál! :) pusz

Névtelen: Köszönöm! :))) Egyszer minden véget ér... De egyelőre ez még nem ;) Igyekszem írni, remélem, hogy most hamarabb jön majd a friss... :$

Mosi: Sziaa! :) Hm, megmondom őszintén nem emlékszem, hogy írtál-e vagy sem. De sztem igen. :)
Hát nagyon jó volt olvasni ezt a hosszú véleményt! :) Na igen, kellett egy kis idő, hogy eljussunk idáig. :)

Hehe, aham a harmadvér találó szerintem. ;) És igen, farkas-ember-vámpír, aki bevésődött Edwardba. :) És, hogy Ed miért nem érzett semmit? Öhm... Oké, most valszeg csináltam egy hibát. Nem vagyok jártas igazán a bevésődés körül, meg ha itt tartunk, akkor a vörös szemről sem. Nem tudom pontosan mitől vörös olyankor az újszülöttek szeme. Lehet ciki, de... :$ Nos, én úgy gondoltam, mivel Bella elég különleges, így éjsötét a szeme akkor, amikor szomjas. És majd meglátjátok, hogyan változik a szeme. :) Egyébként igen, maradt csokoládébarna... :)

Hm, szerintem nagyon jól összeszedted azokat a dolgokat, amik benne voltak a fejiben tulajdonságok. :) A szíve pedig, annyit tennék hozzá, hogy elég lassan ver. Mivel a méreg a szívet támadja meg, és elkezdődött az átalakulás, így a szíve már nem lehet a régi ugye.
Zafrináról igen jó elképzelésed van. ;) De azt hiszem ezt már más is említette. Lesz még neki nagy szerepe... ;)
Nem emlékezhetsz, mert nem írtam le Bella édesanyjának a nevét. :) Szóval ne aggódj, nem felejtetted el, és majdnem eltaláltad a nevet. Nem csak az édesanyja, de Bella édesapjának a nevére emlékezett vissza Edward, amit még Bella édesanyjának a gondolataiból vett.
Óh, igen fogunk foglalkozni majd Alice látomásával is. Csak most az átváltozás ugye elterelte mindenki figyelmét. De azért Alice, és Edward sem felejtkezett meg róla. ;) Nem is tudnák. :D
No igen, szegény Bella még alig tért magához, már szembesülnie kellett, hogy Jacob bevésődött a lányába... Csöppet dühös. :D

Köszönöm szépen! :) És örülök, hogy ilyen hosszú kommentet írtál, tényleg jó volt olvasni! :) Na meg persze azt is, hogy az elejétl olvasol!
Sok puszi neked is!

Névtelen: Köszönöm! :D Bella képessége? Azt majd később tudjátok meg. ;) Igyekszem majd a frissel. :) Örömmel hallom! :D;)

Erzsi írta...

Szia.
Nagyon tetszett a feji.Örülök,hogy Bella végre magához tért,már azt hittem nem is fog:))) Hú,hát nagyon kiváncsi vagyok,mit fog tenni Bella Jacobbal a bevésődés miatt,nekem nagyon úgy tűnt,hogy nem igazán örül neki:)))Hát a sejtéseim Bella átváltozott állapotáról majdnem beváltak,én csak félig vámpir-félig farkasra tippeltem,arra már nem gondoltam,hogy valamennyi ember is marad majd benne:) Nagyon kiváncsi vagyok a történet további alakulására,úgyhogy remélem hamar kapjuk a következőt:)
Amúgy nagyon klassz lett az új dizi:)

Freeb írta...

@Erzsi

Szia!

Örülök, hogy tetszett! Hát kicsit elhúztam, de nem akartam, hogy gyors legyen. Hisz azért 3 nap, és Bellánál ráadásul ott volt a farkasgén is, ami még bonyodalmakat okozott.
Óh, jól gondolod. Nem tetszett neki. ;) Még én is kíváncsi vagyok, mit fog tenni... :D
Akkor nem jártál messze az igazságtól. :)
Köszi! :D Jó sokat szórakoztam vele, mire ilyen lett a dizi.
Igyekszem, csak kettőt írni egyszerre nekem nem annyira megy, és mostanság, mint említettem a Másvilág nagyon lefoglal, már 88 oldal környékén járok abban... :)
Köszönöm, hogy írtál Erzsi! :)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online