Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2011. június 29., szerda

Ízelítő a következő fejezetből - Csihi-puhi Bella módra

Sziasztok! :)

Igen, meghoztam az ízelítőt, jól áll a feji. Szóval hamarosan az is jön, ha nem jön közbe semmi más. De reméljük nem. ;)
Arra szeretnélek kérni titeket, vagy újabb olvasóimat, ha észrevettek valamilyen hibát az oldalon, a fejezeteknél, a betűtípus rossz, vagy akármi másról, kérem jelezzétek valahol. Akár chatben, akár megjegyzésben. Előre is köszönöm! :)

És jöjjön az ízelítő:

"Bella még mindig a kanapén üldögélt, Alice próbálta vigasztalni, hogy nem tett semmi rosszat, Jacob meg fog gyógyulni. De Szerelmem hajthatatlan volt, s ha jól sejtettem, nem tudott magának megbocsátani.

Leültem mellé, és átölelve őt magamhoz húztam.

- Ne aggódj, Kedvesem. Jacobbal minden rendben lesz. Szerintem pár nap alatt teljesen meggyógyul – mondtam, ahogy gondolataiból megtudtam gyógyulásainak eddigi ütemét.

- Biztosan? – nézett fel rám Bella.

- Biztosan – bólintottam nyomatékot adva szavaimnak. - Nekünk pedig végre el kell beszélgetnünk egy kicsit. – Szerelmem érdeklődve, kissé ijedten tekintett fel rám. - Nevet kell adnunk a gyermekeinknek – mosolyogtam Bellára, aki megkönnyebbülve viszonozta azt. Jasper, Emmett, Carlisle körénk gyűltek, s az emeleten Esme, Rose, Zafrina, de még Jacob is figyelték kibontakozó beszélgetésünket.

- Jól sejtem, hogy neked van már elképzelésed? – kérdezte Bella.

Felkuncogtam. – Jól sejted – kulcsoltam össze kezeinket.

- Kérlek, ne csigázz, mondd el! – Tekintete belemélyedt az enyémbe, s fogva tartott. Egy pillanatig elméláztam azon, hogy a lányom mennyire hasonlít édesanyjára.

- Természetesen, ha nem tetszenek a nevek, mást választunk – kezdtem bele. – De én már most megszerettem őket – mondtam mosolyogva. Bella figyelmesen hallgatott, nem szólt bele."

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajajajaaaaaj, alig várom a friss!!!!! :))

Névtelen írta...

Szia!!Nha nha mi lesz a gyerekek neve???
Gonosz vagy h itt hagytad abba!
Melinda

Freeb írta...

Sziasztok! :)

Pénteken jön a friss, ha minden jól megy. :) Már csak bétázásra vár. :)

Melinda: Tudom, gonosz vagyok, de ki fog derülni a fejiből, hogy mik azok a nevek. ;) Puszi!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online