Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. április 25., szerda

Ízelítő - 21. fejezet - Előkészületek

Sziasztok! :) 
Hoztam nektek egy kis ízelítőt a következő fejezetből. Nem túl sok, de már nem kell sokat várni rá, igyekszem minél előbb befejezni. Addig is remélem felcsigázom a kíváncsiságotokat. ;) 


"Lementem a földszintre, hogy fogadjam Alice-éket. Azonnal elém tárta teljes vízióját, mire akaratlanul is felszisszentem. Nem kétlem, hogy az emeletről leérkező Belláék is hallották. Jacob tudta, valami nincs rendben, de nem mutatta ki. Szokásához híven felkapta karjaiba Nessie-t, és halk duruzsolásba kezdtek.  

– Edward? – suttogta Bella. Pillantásom összeakadt Jasperével – hangtalanul beszéltünk egymással a látomásról. 

– Mi történt, fiam? – Carlisle csatlakozott hozzánk, amikor észrevette a körülöttünk izzó feszültséget.

– Beszélnünk kell, Alice látott valamit – feleltem. A nappaliba mentünk, Zafrina a fiammal, Jacob Nessie-vel ült le a kanapéra, Bella melléjük, a többiek pedig körénk gyűltek.

– A gyerekeknek is hallaniuk kell? – aggodalmaskodott anyám.

Mielőtt megszólalhattam volna, fiam válaszolt. – Tudni szeretnénk, mi történt. Elég nagyon vagyunk. – Renesmee helyeslően bólogatott.

– Az anyjukra ütöttek – viccelődött Emmett.

– Szerintem meg az apjukra – élcelődött Rose.

– Most komolyabb dolgokról kell beszélnünk – vágott közbe Alice, szavait mély csönd kísérte."

4 megjegyzés:

Gere Zsolt írta...

Szia!
Áááá, épp csak elhúztad a mézesmadzagot :D Még tippem sincs mi történhetett :D Siess a teljes verzióval!

Freeb írta...

Szia :D

Hehe, akkor sikerült. Igazából sokáig gondolkodtam, hogy milyen részletet rakjak fel, mert a többi része már nem lenne meglepi akkor. ;)

Névtelen írta...

Istenem!!
Hogyan lehetsz ennyire kegyetlen????
Már lerágtam az összes körmöm!!!
Folytatást AKAROK!!!!
Mikor???
Mikor???
MIKOR????

Freeb írta...

:)
Hétvégén felrakom a fejit! ;) Nehogy tovább rágj... :D

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online