Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. augusztus 22., szerda

Díj + Új blog link

Igen, igen, hozom az új blog linkjét. Azt hiszem a szavazás állásán már nem igen lehet változtatni 6 óra alatt, és a többség jobban szeretne egy külön blogot az új történetnek. Örülök, hogy azért érkezett 31 szavazat, bár egy kicsit szomorú is vagyok, mert többre számítottam. Na de mindegy, ez talán azt jelenti, hogy azt a 31 embert érdekli az új történet, ez pedig boldogsággal tölt el. :)
Pénteken pedig jön a kérdéses játék, aminek már nagyjából kitaláltam a szabályait. 



Az új blog linkje pedig: freeb-masvilag.blogspot.com
Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Estefelé szerintem felrakom nektek a prológust a történetből, aztán hetente jön egy fejezet is. :) Meglátjuk, hogy tetszik nektek. 

No, és akkor most jöjjön egy díj-féle, inkább így írom, mert nem szoktam ilyeneket kirakni, de mint egyik barátnőm írta - akitől kaptam is - ezáltal kicsit jobban megismerhetjük egymást. 






Köszönöm a díjat Mesének, Hope-nak, Lyliának és Anitának! :)



 Szabályok:

-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés

11 dolog rólam:

1. Az olvasási mániám a Harry Potter kötetekkel érkezett meg, és azóta is tart. A kedvenceim közé tartozik.
2. Az írói „pályafutásom” egy Harry Potter univerzumba tartozó regénnyel kezdtem meg a Merengőn 2008-ban.
3. Az alkonyat láz először a filmmel vette kezdetét nálam, csak aztán olvastam el a könyveket, és bele is ragadtam jó időre. :D Persze egyáltalán nem bánom. ;)
5. A kedvenc színem a kék.
6. Az írás mellett imádok rajzolni. (bár nem vagyok olyan tehetséges. :D)
7. Nyaraláson csak kikönyörögni lehet a vízből, nagyon szeretek lubickolni, lebegni, és úszni. :)
8. Az írás révén rengeteg embert ismertem meg, akik közül nem egy a barátaim közé tartozik.
9. Állatbarát vagyok, van egy németjuhász kutyám, és egy cicám.
10. Szeretem a vígjáték, romantikus kategóriába tartozó filmeket.
11. Az örök kedvenc filmek közé tartoznak: Jackie Chan filmek, Bud Spencer és Terence Hill filmek, Nász-ajánlat, Gyűrűk Ura, Penge, Alkonyat, Harry Potter, Sherlock Holmes, Vasember, Bosszúállók… (és még sorolhatnám :D)


Hope kérdései:
1. Van-e tetoválásod vagy piercinged?
Nincs. A tetováláson már gondolkodtam, de még nem jutottam döntésre… :D
2. Ki a kedvenc zenészed?
Nincs igazán kedvenc. Elég vegyesen szoktam hallgatni zenéket, épp ami megtetszik.
3. Milyen könyveket olvasol?
Amiknek megtetszik a rövid tartalma, vagy úgy ajánlották.
4. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal?
Nagyon jó. :) Szerencsére olyan emberek vesznek körül, akikben feltétlen megbízom, és tudom, hogy kiállnak értem, ha kell.
5 Szereted az állatokat? Van-e kedvenced?
Még szép, hogy szeretem! :D Van egy kutyám, és egy macskám.
6. Milyen filmet néztél utoljára?
Öhm… Levelek Júliának és A barátnőm pasija.
7. Sportolsz valamit?
Már nem. Táncoltam 3 évig, de nem volt rá időm az egyetem mellett.
8. Mennyi időt töltesz a családoddal?
Sokat. :)
9. Melyik fagyi a kedvenced?
Egyértelműen csoki fagyi. :D De szeretem az ínyenc különlegességeket is, mint kókuszos, vagy tiramisu.
10. Mióta írsz?
2008. július 14.-e óta. Az első regényemet, A csábítót ekkor kezdtem el.
11. Mi ösztönzött rá, hogy blogot készíts?
Nos, ez egy… érdekes dolog. Igazából elegem lett egy-két dologból a legnagyobb Harry Potteres fanfic oldalon, és a magam ura akartam lenni. Elkészítettem a blogot, és nem bántam meg, mert ez a világ egy teljesen más közösség, és nagyon szuper. Persze nem szedtem le az írásaimat, feltöltögetem. De már nem függök annyira az oldaltól. :)


Mese kérdései:
1; Melyik a kedvenc könyved és miért?
Csak egyet lehet választani? :S Hm… Nos akkor maradok a Harry Potter köteteknél. Nagyon tetszett, hogy az írónő egy teljesen új világot alkotott meg a könyveiben, és tele volt rejtéllyel. Imádtam, ahogy minden könyvben egyre közelebb értünk a végkifejlettel, de úgy, hogy mindig csak egy fontos információt osztott meg az olvasókkal, ami a végén kiderült, mennyire része az egésznek. Emellett pedig több dologra is tanítja az embert a barátságról, bátorságról.
2; Mi a legfontosabb számodra egy történetben?
Ha fanficről van szó, akkor a karakterek legyenek hűek az eredetiekhez attól függetlenül, hogy fejlődjön is. Amúgy ha nem fog meg rögtön a történet, és az író fogalmazása, akkor valószínűleg nem fogom elolvasni. Akárhányan ajánlották.
3; Melyik a kedvenc filmed és miért?
Hüm, itt is csak egy lehet? :D Alkonyat első rész. :)
4; Milyen zenéket szeretsz?
Mindenfélét, vegyesen.
5; Melyik a kedvenc sorozatod és miért?
Bones (Dr. Csont) Bírom a női karakter jellemét, és a férfi főszereplő sem elhanyagolható. :D
6; Milyen régóta írsz történeteket, idézeteket? Mi ihlet a legjobban?
2008 óta írok. Hm… néha egy zene szám, néha egy jelenet, amit elképzeltem a történetbe.
7; Melyik hírességgel találkoznál leginkább?
Úh. :D Ez nehéz kérdés. Robert Pattinson, Ryan Reynolds.
8; Milyen blogokat szeretsz olvasni?
Nem igazán olvasok blogot, nincs időm rá. Barátnők történeteit elolvasom (laassacskán), ha megkérnek rá, vagy tetszik egy-egy történet.
9; Sokat jelent számodra a saját blogod? Mennyit törődsz vele?
Nekem nagyon sokat. Nagyon szeretek bíbelődni vele, funkciókat, meg egyé kis apróságokat rakni rá, na meg imádok képeket szerkesztgetni. Fejlécet, hátteret.
10; Mi a kedvenc idézeted?
Jelenleg ez: „Az írás művészetében nem lehet rövidíteni” – by Castle :D (Csak mert én átérzem, nem igazán tudok rövidíteni, bár már tanulom. :D)
11; Mi a foglalkozásod, vagy felnőttként mi szeretnél lenni?
Egyelőre tanulok, építészmérnöki szakon. Szeretnék tervezni majd, ha befejeztem a sulit. :)

Lylia kérdései:

1. Fontosnak tartod ismerni egy író/írónő „magánéletét”, vagy elég, ha szereted a könyveit?
Nem tartom fontosnak, esetleg ha tetszett a könyve, akkor néha-néha elolvasok egy-két cikket arról, mióta ír.
2. Ha csak egyetlen dolgot kívánhatnál, mi lenne az?
Boldog életet. Talán. Így akkor mindenem meglenne az életben, amit csak akarhatnék, mert az boldoggá tenne. :D
3. És mi az, amiért feltétlenül magad akarsz küzdeni, amit nem szeretnéd, ha egy kívánság hatására az öledbe hullna?
Az elismerés. A majdani munkám, vagy az írás terén.
4. Ha valamelyikről le kéne mondanod, melyik lenne az: az Internet vagy a könyvek?
Fogós. Mert az interneten sok emberrel tartom a kapcsolatot, akik nincsenek hozzám túl közel km-terekben. Viszont a könyvek… Más, ha a kezedben tartod a könyvet, és „csak” a monitoron olvasod.
5. Hány évesen tudtad először, hogy igen, te már életed végéig könyvmoly leszel?
Hát nem mondanám magam könyvmolynak, csak szeretek olvasni. De amúgy a Harry Potter kötetek után.
6. Milyen hosszúságú történeteket szeretsz írni? Novellákat, vagy inkább regényeket?
Írtam már ezt is, azt is. Szeretem mindkettőt írni. Egy regényben hosszabban kifejthetem a karaktereket, a sztorit, egy novellában viszont a rövid változatban kell ugyanazt átadnom, mint egy hosszabb regényben. 
7. Hány írásod van, ami publikus, bárki számára elérhető?
Van egy pár. A blogjaimon, és a Merengőn is. Szám szerint nem tudom. Aki szeretné, nézze meg őket. ;)
8. És mennyi, ami csak az asztal (vagy a számítógép) mélyén pihen?
Idáig csak egy(ről tudok :D). De hamarosan az is felkerül blogra. A saját regényem, amit kb. már 1-1,5 éve írok. Am most befejeztem végre. :) Hoppá, és van még egy, de az nincs elkezdve, csak az alap tartalmát írtam meg anno – Harry Potteres fic.
9. Van olyan történeted, amit már megbántál, hogy nyilvánosságra hoztad?
Nincs. Mindegyik történetemet imádtam írni, és mindegyik hozzám tartozik. Még ha némelyik még nagyon kezdő szinten is áll, akkor is – még változtatni sem szeretnék utólag rajtuk. Egyszer már megírtam, és így legalább látom, honnan indultam. :)
10. Melyik az a könyv, amit szerinted a világon mindenkinek ismernie kéne? (Egy mondattal indokold meg, hogy miért pont az.)
Hm… Erre nem tudok felelni. Mindenki mást szeret olvasni, hiába akarna az ember rátukmálni a másikra valamit, ami neki alapból nem tetszik. Nem lenne értelme.
11. Van olyan író/írónő, akiben nagyot csalódtál? (Ha nem akarod, nem muszáj megnevezni.)
Még nem csalódtam, csak nem tetszett, amit a karaktereivel tett. (Pl: Steph szerelmi háromszöge… Egy szerelmi háromszöget sem szeretek látni, pláne olvasni. :S)

Anita kérdései:
1. Milyen országot szeretnél meglátogatni?
Olaszországba szeretnék visszamenni még életemben. :) De szívesen elmennék még Írországba, Angliába, Görögországba, és Egyiptomba mindenképpen.
   2. Hol szeretnél élni?
Hm… Hát valami olyan országban, ahol nem esik mindig az eső, de nincs nyáron 40 fok. :D
   3. Hiszel a csodákban?
Nem, nem igazán. :$
   4. Horoszkópod?
Rák vagyok.
   5. Mi az, amit elsőként megnézel egy pasin?
A szemét.
   6. Kit szeretsz a legjobban?
A családom.
   7. A legjobb érzés?
Egy szóval: boldogság.
   8. Mivel lehet téged bármikor megnevettetni?
Egy jó viccel…? :D
   9. Kávé vagy tea?
Um, reggel kávé, a nap bármely szakában viszont egy finom gyümölcs tea. :)
   10. Mit gondolsz az álmokról?
Hogy tartják az emberben a lelket, és célt adnak az életnek a megvalósításuk miatt.
   11. Kit hiányolsz a legjobban?
Egy megértő, szerető pasit :D



Saját kérdéseim: (mit nem kérdeztek már meg előttem? :D)

1.    Milyen okból/indíttatásból kezdtél el írni?
2.    Mit jelent számodra az írás?
3.    Van olyan barát az életedben, akiért bármit megtennél? :)
4.    Melyik volt az első könyv, amit elolvastál, és utána nem tudtad abbahagyni? (Persze a kötelezőket hagyjuk ki. :D)
5.    Melyik volt az első fanfiction, amit elolvastál?
6.    Ki(k) a kedvenc író(i)d? (internetről, vagy már megjelent könyve alapján ismered, az mindegy)
7.    Mi a kedvenc kajád?
8.    Ha bármit megtehetnél, nem kellene aggódnod semmi miatt sem, mi lenne az? ;)
9.    Mi akartál lenni kiskorodban?
10.    Sors vagy véletlen?
11.    Kedvenc színed?

És akiknek küldöm:

Bocsi nehéz 11 embert találni... :$

 



2 megjegyzés:

Diara írta...

Szia Freeb!
Köszönöm, hogy gondoltál rám!
Érdekes volt olvasni a te rengeteg válaszodat, és a kérdéseidet sem különben. :-) Nem kis fejtörést okoztál velük. :-D
A válaszokat nálam olvashatod. :-D
Üdv
Diara

Freeb írta...

Szia! :)
Nincs mit, köszönöm szépen! :)
Okés :)
Üdv!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online