Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2012. augusztus 20., hétfő

Újabb véleménykérés :)

Sziasztok!

Igen, nem bírom kivárni, míg lejár a közvélemény-kutatás vége, ezért eszembe jutott egy régebbi ötlet. Még anno elkezdtem összeállítani egy kérdéssort a fanficcel kapcsolatban, de nem jutottam a végére. Most arra gondoltam, hogy vége a történetnek, esetleg akinek kedve van kipróbálhatná magát, mennyire emlékszik a történetre. ;) Kérdésekre kellene felelnetek, valahol választási lehetőséget is adnék. Még nem találtam ki pontosan, de az első három helyezettnek készítenék egy-egy fejlécet az oldalára, ha nincs oldala, akkor egy háttérképet a számítógépére. Mivel ehhez értek... Legalábbis valamennyire. :D A fejléces blogomon utána tudtok nézni, mennyire. ;)
Nos, mit gondoltok? A szavazást most csak három napra tettem. Ha annyi szavazat érkezik, akkor másnap már jönnek is a kérdések. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online