Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2009. október 25., vasárnap

16. fejezet - Amikor a vágy győzedelmeskedik az ész felett

Figyelem Kedves Olvasóim! :)

Először is tudom, hogy ennek ellenére elfogjátok olvasni, de azért kiírom. A fejezet 18-as korhatárú, tehát mindenki úgy olvassa! Én szóltam. ;) Másodszor szeretnélek titeket egy kis kritika írásra ösztönözni, mert még ha csak a rendszeres olvasóimat nézem, fele emberke sem ír nekem megjegyzést. TEHÁT! Aki a mostani fejezettől a legértelmesebb, legösszetettebb kritikát írja, s nem csak annyit, hogy mikor jön a következő fejezet, nos ő a folytatást egy nappal azelőtt elolvashatja, mielőtt még felraknám a blogra. Természetesen az az emberke, aki ebben részesül nem adhatja ki senkinek sem a fejezet tartalmát. Nem tudom ellenőrizni, de megbízom bennetek! Amíg ennek az ellenkezőjét meg nem tapasztalom. Határidő a kritikák/megjegyzések írására pedig a következő fejezet. Amíg ki nem írom, mikor jelenik meg. :)

Remélem ösztönzőleg hat majd rátok ez a kis hm... játékféleség. A kritikaírót én fogom kiválasztani, s egy mail címet fogok tőle majd kérni. :) Jó olvasást, és köszönöm szépen az eddigi 49 rendszeres olvasómat, s azokat is, akik a háttérben olvasgatják a történetemet! :) Puszi Mindenkinek!



~~~~~~~~~~~
- Tudod… a tűz meg is égethet… - figyelmeztettem behunyt szemekkel.

- Még csak… nyaldosnak a lángok… - ejtette ki nehezen a szavakat, s éreztem, hogy hátrafordulva ajkait az enyémhez érinti. Bal kezem átfonta derekát, míg jobbommal végigsimítottam combját. Felgyűrtem szoknyája szélét, de az sem érdekelt, csak haladtam tovább a puha halmokon át egészen tarkójáig. Orrom eltelítődött édes illatával, a bennem lévő szörnyeteg ketrece vasait feszegette.

Gyöngéden becézgettem száját, egyre többet engedve meg magamnak, s neki is. Bár így, ebben a testhelyzetben – félig hátrafordulva, nem igen tudott szabadon mozogni. Ez volt benne a jó. Csak pici fordulatokkal próbálta minél közelebb préselni testét az enyémhez. Jobb tenyeremmel irányítottam őt, hogy még véletlenül se tegyen meggondolatlanságot, s fogaim a lehető legtávolabb maradjanak bőrétől. Egy apró, szerencsétlen mozzanat, s megtörténhet a baj.

Ez pedig észhez térített. Mit is csinálok? Mit engedek meg magamnak az ő élete árán? Finoman, de határozottan eltoltam magamtól, már nem is figyeltem a bennem tomboló szörnyeteg vad zsörtölődésére, vágyainak felkorbácsoló ösztöneire. Bella velem együtt zihált, lehunyt szemekkel próbálta meg helyreállítani légzését. Én pedig csak vonásait fürkésztem minden figyelmemmel, ajkai megremegését, szempillái rebbenését, ahogyan kábulattól ködös tekintetét rám emeli.

- Bella, kérlek… Túl nagyra becsülöd az önuralmam – suttogtam erőtlenül.

- Mikor is… van az az esküvő? – hagyta figyelmen kívül előbbi mondatomat.

- Két hét – adtam meg a választ arra gondolva, mit forgat a fejében. Mélyeket lélegeztem, egyenletesen próbáltam meg tüdőmbe juttatni az oxigént, hogy tiszta fejjel gondolkodhassak.

- Kérlek, maradj… - lehelte, miközben keze végigsimította combomat. Hosszan fújtam ki a beszívott levegőt.

- Hogy ilyen helyzetben lehessünk ismét? – kérdeztem kicsit gunyorosan, hogy leplezzem ijedségem és dühömet. Miért nehezíti meg ennyire a dolgomat? Nem hiszi, hogy így is kínszenvedés számomra, hogy nem tudok mindent megadni neki, amit megérdemelne? Amiről úgy gondolom, joga van hozzá… Csak nem tőlem.

- Akár – harapta be alsó ajkát. Le kellett higgadnom, s erre pont jó volt a spagetti elkészülésének ideje. Egy ügyes mozdulattal lecsusszantam a padról Bella mögött, idejében elkapva őt, nehogy a padlón kössön ki. Egy sikkantás kíséretében morgolódva nyerte vissza egyensúlyát.

- Igazán szólhatnál… ha ilyen hirtelen mozdulatokat teszel - dorgált meg.

- Ne haragudj, majd máskor figyelmeztetlek – forgattam meg szemeimet. – Gyere, kész a spagetti – mentem a konyhába, s felszolgáltam az ételt a pultra. Bella komótosan lépkedett oda, majd leült ugyanoda, ahol előtte is helyet foglalt. A pultra támaszkodva figyeltem őt, ahogy a villát és a kanalat kezébe véve feltekergeti a hosszú tésztát. Egy pillantást vetett rám, mintha kissé nem bízna főző tehetségemben, ennek ellenére piros ajkaihoz emelte, majd bátran bekapta a falatot.

Lélegzetvisszafojtva vártam, mit is fog hozzá szólni. Ha azt vesszük, ő volt az én alanyom, aki kipróbálja első igazi – de leginkább emberi főztömet.

- Na, hogy ízlik? – tudakoltam kíváncsian. Bella elmosolyodott, miután lenyelte a falatot.

- Nagyon finom. Hogyan tudsz ilyen jól főzni, amikor… amikor nem is eszel? – kérdezte gyöngéden ráncolva homlokát.

- Eddig nem tudtam, hogy jó, amit csinálok – feleltem félmosolyra húzva számat.

- Pedig egyértelmű lehetett volna. Minden tökéletes, amit csinálsz… - mondta halkan, s egyszeriben igencsak nagy figyelmet fordított arra, hogy minél lassabban tekerje villájára a hosszú spagetti tésztákat.

Kínomban nevettem fel, mire Bella önkéntelenül is felpillantott rám. Hogy lehetnék tökéletes, amikor önző módon csak magamra tudok gondolni? Még az sem számít, hogy veszélybe sodrom őt, csak azért, nekem jobb legyen. Mennyi mindentől vonom meg őt azzal, hogy beléptem életébe? A lelkiismeret-furdalás újult erővel tört felszínre bennem, s fonta körül lelkemet.

- Senki sem tökéletes, Bella – ellenkeztem csöndesen, miközben folyamatosan rajta tartottam szemeimet. Minden apró mozdulatát lestem, s tudtam, hogy ezzel zavarba is hoztam. Halvány pír színezte szív alakú arcát, ami mosolyra késztetett.

Most Bella forgatta meg szemeit, majd miután lenyelte a falatot, megszólalt. – Azok a nők, akikkel találkozol, biztosan nem ezt gondolják – ejtette el a megjegyzést.

- Azt hittem, én tudom mások gondolatait olvasni – jegyeztem meg csúfondárosan. Bella elhúzta száját.

- Ehhez nem kell gondolatolvasónak lenni – felelt tésztáját tekergetve.

- Nem? – húztam fel szemöldököm.

- Nem – mondta határozottan, s a szemeimbe nézett. Szája ütemesen mozgott, miközben a villát és a kanalat lerakta a tányér mellé.

- Elég volt? – kérdeztem meglepetten.

- Igen, köszönöm.

- Alig ettél – róttam meg.

 - Bőven elég volt. Különben sem tudok úgy enni, hogy közben nézel – pirult el.
-
 Sajnálom – feleltem azonnal, s felegyenesedtem.

- Semmi baj. Öhm… szükségem van pár emberi percre – mondta zavartan felállva.

- Természetesen – bólintottam. – A szobámban leszek. - Bella aprót biccentett, majd a lépcső felé indult a fenti fürdőszobába. Én addig elraktam a maradékot a hűtőbe, hátha Bella később még éhes lesz, majd elmosogattam. Felmentem a szobámba, és megpróbáltam kizárni elmémből a fürdőszobából jövő hangokat, ezért feltettem egy lemezt a lejátszóra.

Hanyatt feküdtem az ágyon, elnyújtózva, lehunyt szemekkel engedtem át magam a zene ritmusának. Kezeimet a tarkóm alatt összefontam, mert ellenállhatatlan késztetést éreztem az iránt, hogy ujjaimmal üssem az ütemet. Amíg Bella nem volt mellettem, volt időm arra, hogy újra elgondolkodhassak tetteimen. Nem akartam fájdalmat okozni neki, semmiképpen sem, de mindent meg is akartam adni számára. Még azt is, ami nekem soha nem lesz lehetséges. Ha dobogna még szívem, már belesajdult volna a sok ellentétes érzésbe és kívánságba, amivel elhalmozom egyben testemet, elmémet.

Úgy éreztem, testem megadva magát ellentétes érzékeinek, szétszakadva próbálja teljesíteni vágyaimat. Olyan egyszerű lett volna, ha hagyom Bellának, tegyen, amit csak akar, s nem kellene folyton leállítanom, ha önuralmam fogytán van. Egyszerű és tökéletes lenne, ezért nem adatott meg nekem. Azóta is vezeklem, bűneim hosszas listája nem törlődik ki semmivel sem. Isten büntet, hogy a nevében szolgáltattam igazságot. Mostanra a fájdalmasan megtapasztalt szerelem már nem volt új érzés, folyamatosan körbevette lelkemet, s nem ereszti soha többé. Szeretem őt, mégsem tudom elengedni. Most nem… Önzőségem még halhatatlanságomnál is végtelenebb volt.

Önkéntelenül vettem mély levegőt, orromban még ott lapult az édeskés aroma, amely megőrjített. Gondolataimat pedig mindig visszaterelte hozzá, de leginkább a biztonságához. Halk léptek társultak a zene ritmusához, az ajtó nyikordulva nyílt ki, hogy aztán ismét halljam a kilincs kattogását becsukódásánál. Nem néztem fel, csak elképzeltem őt, ahogyan lassan felém közeledik. Nagyot nyeltem.

- Mit hallgatsz? – kérdezte a csöndes zongoramű mellett.

- Gabriel Fauré – feleltem halványan elmosolyodva, még mindig a dallamokba merülve.

- Gabriel Fauré… - ismételte elgondolkodva, miközben újabb lépéseket tett felém. Kinyitottam szemeimet, s lapos pillantással néztem őt. Szemeim önkéntelenül kalandoztak el egész testén, gyöngéden simogattam pillantásommal, amitől halvány pír jelent meg arcán. – Francia? – tudakolta tekintetét az enyémbe fúrva. Aprót biccentettem. - Gabriel… - ízlelgette a szót tovább. – Mint Isten angyala – mondta csak úgy, szívverése egyre gyorsabb ütemre váltott, mintha csak a zongoraművel együtt váltaná a tempót. Ajkai résnyire elváltak egymástól, s száján át véve, mélyen szívta be tüdejébe a levegőt.

A zongoradarabban egyre magasabb hangokat ütött meg a szerző, Bella akarattal vagy anélkül, de próbálta hozzá igazítani lépéseit. Így lába már súrolta az enyémet.

- Igen… valóban – erősítettem meg. Eddig nem is igazán tudatosult bennem, csak így, hogy Bella hangosan is kimondta. Lassan, óvatosan előrehajolt, majd rátérdelt két combom között az ágyra. Súlya alatt besüllyedt a bútor. Bal kezem azonnal az ágy széléhez vándorolt, hogy a takarót magamra terítve megóvjam őt testem hidegétől.

- Ah – forgatta meg szemeit, s egy mozdulattal lerántotta rólam a takarót, vissza eredeti helyére. Egyik térdét átemelte csípőm mellé, kezeivel addig esetlenül megtámasztotta magát testem mellett. Aztán a másik felemre térdelt, és lovagló ülésben elhelyezkedett ölemben. Halkan felnyögtem, ahogy megéreztem forró bőrét – még a ruhán keresztül is perzselte az enyémet.

- Meg fogsz… fázni – préseltem ki ajkaim közül. Kezeim önkéntelenül simultak Bella térdkalácsaihoz. Szoknyája combja feléig felgyűrődött, s én nem bírtam – vagy inkább nem akartam – megállni, hogy tenyerem ne érintse bőrét, ameddig csak a gyönge anyagocska engedi. Pedig hogyan tartana vissza épp ez a kis szövet?

Magamban felhorkantam. Semmi sem tartana vissza attól, amit meg akarok csinálni. Csak saját, józan énem bírt ekkora erővel, aminek képessége szerencsére már bebizonyosodott. Uralom magamat, a bennem tomboló szörnyeteget. De nehéz, és nem vagyok benne biztos, hogy az idő múlásával ez könnyebb lenne. Ilyenkor mindig felidéztem magamban Carlisle-t, s azt, amit mondott nekem. Különleges számodra… Ezért nem lesz semmi baj… Ez a kísértés tesz erőssé…

Reméltem, hogy valóban így van. Tudtam, hogy ő bízik bennem, jobban, mint én magamban, s egy kicsit ez is erőt adott nekem. Mert nem akartam újból csalódást okozni neki. Se Esmének. Épp elég volt az az időszak, amikor elhagytam őket.

- Akkor itt vagy te… hogy ápolj és meggyógyíts – suttogta Bella, miközben tenyereit rásimította mellkasomra, s lassan arcomhoz hajolt. Kezeim felcsúsztak csípőjére, egyfajta biztonságérzetet adva számomra. Hogy én irányíthatom őt, amikor úgy gondolom, önuralmam szakadékának szélén egyensúlyozom, s félő, hogy a mélységbe – az ösztönök tudattalanjába – zuhanok.

- Ha miattam van, egyértelmű – mormoltam súrolva száját. Forró lehelete, ahogy lélegzett cirógatta ajkaimat. Bella elmosolyodott, majd száját az enyémre nyomta. Finoman csókoltam őt, s éreztem, hogy próbálja ő is magát visszafogni, nehogy megfutamodjak. Talán bizonyítani akarta, hogy képes uralkodni magán.

Pár pillanatokra megszakította csókunkat, de egy hüvelyknyit sem távolodott el tőlem. Ajkai folyamatosan érintették enyémet, míg apró mocorgásokkal ingerelt lentebb. Eldönteni azonban nem tudtam, hogy tudatosan, avagy tudat alatt teszi-e. Persze az volt a gyanúm, hogy nagyon is tudatos…

Mély lélegzeteket vett, szívverése olyan gyorsan dobolt mellkasában, hogy azt hittem menten kiszabadul teste fogságából. Nem nyitottam fel szemeimet, minden érzékemmel Bellára összpontosítottam. A tapintásommal, mellyel csípőjén gyűrtem a könnyed szoknyája anyagát, hallásommal és szaglásommal is… Az orrom már eltelítődött édes illatával eltompítva szaglásom, ajkaim visszakívánták puha, nedves száját. Mohón kaptam utána, éreztem, hogy meglepődik, de képes voltam uralkodni a bennem tomboló szörnyetegen.

Arra is számítottam, hogy Bella már nem tud magán. Mégiscsak ember, tökéletlen, s ami a legfontosabb törékeny. Kezeim csípőjéről végigsiklottak hátán egészen válláig, hogy gyöngéden eltoljam őt.

- Sajnálom – hajtotta fejét az enyém mellé, s pihegve a fülembe suttogott.

- Ez az én hibám volt – ziháltam én is, de minden szavam komolyan csengett.

- Ketten kellünk hozzá – nézett a szemeimbe határozottan, s mielőtt szólásra nyithattam volna számat, ő folytatta. – Kérlek, ne gyere az „ember vagy” mondatoddal – morogta halkan. Úgy láttam, mintha még lenne mondanivalója, de összeráncolta homlokát, s inkább elfojtotta. Sejtettem, mire gondolhat, azonban nem akartam ezen rágódni most. S, ahogy látom, ő sem akarja elrontani a helyzetet.

Ezzel nem tudtam vitatkozni, de ennek ellenére még mindig magamat hibáztattam. Bella hallgatásomat megnyugvásnak érthette, mert óvatosan újra próbálkozott. Puha csókokkal kényeztette nyakamat, majd elért számhoz. Újabb mocorgás, aminek következtében a pillanatra szüneteltetett csókunk közben felnyögtem.

Hogy elkerüljem a további hangbéli megnyilvánulásaimat, egy gyöngéd, de határozott mozdulattal átgördítettem magunkat. Így én kerültem fölülre. Kezeimmel mellette támaszkodtam, hogy még véletlenül se roppantsam össze törékeny testét. Fél lábam combjai között helyezkedett el, amihez szorosan hozzádörgölte sajátját. Mintha nem lett volna elég vágytól izzó pillantása… Ahogy rám nézett minden gondolat kiszállt fejemből, éreztem, hogy vágyakozásom egy óvatlan pillanatában megingok a szakadék szélén. Könnyen elveszthettem volna egyensúlyom, de valami visszahúzott. Vissza a valóságba. Bella arcát elsötétülő szemeimmel láttam csak, eltorzult az ijedségtől. Azontúl, hogy engem is megrémített, megvetésre kényszerítette lábaimat a szakadék szélén.

- Edward? – Hangja élesen hatolt tudatomba, s segített abban, hogy észhez térjek. Elmosolyodtam, sokkal könnyebb volt visszaszorítanom sötét énemet vasketrecébe, hogy Bella nem hagyta a zár kinyílását. Noha ő volt az, aki a kulcsot beledugta.

- Sajnálom… Nem viselkedem épp illedelmesen – mondtam bűnbánó, lágy tónussal, hogy valahogyan kiengeszteljem őt az előbbiek miatt, de annyira nem is bántam meg tettem. Csak annak lehetséges következményét, és ez volt a legrosszabb benne. Mert kívántam őt, nem csak a vérét. Bűnös, édes érzés volt…

- Ne is viselkedj! Kérlek! – nézett rám elgyötörten, mire felkuncogtam. Két tenyere közé fogta jéghideg arcomat, bőre szinte majdhogynem égette az enyémet. Hagytam, hogy lassan magához vonja arcomat, miközben elmélyültem barna tekintetében. Hüvelykujjai ajkaimon játszadoztak, úgy éreztem, mintha apró bizsergető pontok szikráznának bőröm alatt. Örökkévalóságnak tűnt, míg ajkaink a mai nap folyamán már sokadszorra ismételten össze nem értek. Egyszerre tört fel torkunkból az érzéki sóhaj, majd elhaltak puhatolózó csókunkban.

Ajkait végigsimogatva puszikat nyomtan állára, majd onnan nyaka selymes bőrére tértem át. Légzése kihagyott egy ütemet, s én, hogy teszteljem önuralmamat gyöngéd csókot leheltem a bőre alatt futó, kékesen derengő erecskére. Szíve heves dobogására vére sebesen meglódult ereiben, amit én halvány mosollyal nyugtáztam. Tudtam, hogy most én játszom a tűzzel, s könnyen megégethetem magam – ami akár halálos is lehet, de nem érdekelt. Vágyaim milliószorosára erősödtek, gyomrom tájékán érzett kínzó gyötrelem csupán fakó kis semmiség volt.

Jobb kezemmel kisimítottam egy tincset, ami egészen hosszan előrenyúlt keblére. Ujjbegyeim leheletnyit érintették testét ameddig blúza engedte – tetszett a válaszként hallott kéjes nyögés. Egy pillanatra lehunytam szemeimet – homlokom hozzásimult arcához -, s elgondolkodtam azon, mire is készülök. Vagy legalábbis, mi felé hajtanak vágyaim. Elég erős voltam ehhez? Elég önuralmam volt ahhoz, hogy megadjam neki azt, amit kíván tőlem, s amit teljes mértékig megérdemel? Mi lesz, ha balul sül el? Minden egyes felvetett kérdésem tövisként szúrt bizonytalansággal teli lelkembe. Agyam azonnal egy másik lehetőséget vetített elém, de én azt haraggal löktem el magamtól. Szeretem Bellát, és mindent meg akarok neki adni! Határoztam el magamat a mai napra.

Bella zihált, a szavak csupán suttogásként jutottak el füleimbe.

- Kérlek… Ne hagyd… abba! – szakadozva ejtette ki. Mellkasa gyorsan emelkedett, s süllyedt minden ilyen alkalommal éreztem keblét testemhez súrlódni. Mintha nem is lett volna rajtam ing, olyan hatást váltott ki belőlem. Remegés futott végig testemen, miközben felnéztem rá. Arcomon egy féloldalas mosollyal feleltem neki, majd kicsit eltávolodva tőle – és jobb oldalán megtámaszkodva – elkezdtem kigombolni blúzát. Bella sötétbarna szemeiben szenvedélyesen lobogott a vágy tüze, s tudtam, hogy viszont látja saját tekintetemben is.

Nagyon lassan, szinte már gyötrő tempóban gombolgattam blúzát. Talán időt akartam még magamnak, talán egyszerűen csak ki akartam élvezni a pillanatot. Látni minél tovább azt, ahogyan pirulása egyre szebben nyíló vörös rózsákat eredményez orcáján, ahogyan kábulattól ködös pillantásával laposan engem néz. Érezni érintéseimre válaszul a testén végigszaladó apró remegéshullámot.

Az utolsó gombnál tekintetemet az övébe fúrtam, s mélyet lélegeztem. Bella óvatosan felemelte bal kezét, majd végigsimította arcomat. Közben lábát hozzádörzsölte ágyékomhoz, tenyere pedig lecsusszant nyakamon, ujjai ügyetlenül babráltak ingem gombjaival. Egyfajta megerősítés volt ez nekem, én mégsem voltam biztos magamban. Féltem… Még mindig. Próbáltam elfojtani lelkem mélyébe az érzést – érzékenyebb pontom lüktetését -, s csak is Bellára figyelni.

Gyöngéden eltoltam magamtól kezét, hogy lehúzhassam blúzát. Bella felkönyökölt, de egy percre sem engedte el pillantásomat. Tenyeremmel lesimítottam válláról a vékony anyagot, s lehajolva finoman megcsókoltam bőrét. Hátra vetette fejét, karjai reszketni kezdtek, mintha nem bírná ezt a helyzetet. Nagyot nyeltem, ahogy végignéztem fedetlen mellkasán. Rettentően kívánatos volt, s reméltem, hogy látja szemeimben ezt. De ha nem ott, akkor érzékelheti kissé lejjebb is. Ajkaimmal tovább vándoroltam fehér csipkés melltartója szélének mentén puha kebleire. Most már tudtam, nem csak attól félek, mik lesznek a következményei.
Bella tüdejében tartotta a levegőt, mintha megmoccanni sem merne másodpercnyi tétlenségem alatt.

- Lélegezz kedvesem – duruzsoltam lágyan, mire mellkasa ismételten megsüllyedt, majd apró légvételektől megemelkedett.

- Megpróbálok… - nyögte ki. – Egyenletesen…

- Remélem is – mosolyogtam rá kicsit eltávolodva tőle. Bella visszahanyatlott az ágyra. Lerángatta magáról a blúzát, s kihúzta maga alól. Vigyorogva néztem ténykedését, míg arrébb nem dobta a fehér anyagot.

- Így… már jobb – pirult el, amikor rám nézett.

- Ha megengeded, visszavenném az irányítást – nyeltem nagyot, de hangom a suttogás ellenére is teli volt szenvedéllyel. Bella megrebegtette szempilláit, s aprót biccentett, hogy tudomásul vette.

Egy könnyed mozdulattal féloldalasan mellé feküdtem, jobb kezemet ráhelyeztem lábszárára, s elindítottam felfele. Gyöngéden felgyűrtem térdig érő szoknyáját, majd miután ott egy kicsit elidőztem még feljebb csúsztattam jéghideg tenyerem az anyag alatt. Bella száját halk nyögés hagyta el. Hirtelen kaptam fel fejemet arcára, de csak egy résnyire nyitott szempárral találtam magam szembe.

Kihúztam kezemet, s ujjaimat beleakasztottam a szoknya gumibája. Bella ösztönösen emelte meg csípőjét, hogy én könnyedén legörgethessem a nem kívánt anyagot. Önkéntelenül néztem végig egész testén, egyszerűen nem bírtam betelni látványával. Gyönyörű volt… Tökéletes. Most az először megláttam értelmét vámpír létemnek, mert soha sem akartam elfelejteni ezt a pillanatot. Örökre belevéshetem emlékezetembe, még ha később akár fájdalmat is fog okozni nekem. Mert én akkor is őt fogom szeretni, ha ő már más valakit részesít ebben a kiváltságban. De most ez sem tudott érdekelni. Jelenleg csak az számított, hogy Bella az enyém. Szeret engem… A legfontosabb pedig, hogy talán ki tudom elégíteni vágyait.

- Mi… mi a baj? – kérdezte halkan, légzése azon nyomban szaggatott lett.

- Mi lenne? – kérdeztem vissza féloldalas mosollyal. – Hadd merengjek el egy kicsit szépségedben – suttogtam, s végigsimítottam tenyeremmel testét. Éreztem, milyen hatással is van rám teste látványa.

Libabőrös lett érintésem nyomán, arca pedig vörös színben pompázott szavaim eredményeként. Kezem felsiklott melltartó pántjához, majd finoman legörgettem a jobb válláról. Aztán áttértem a másik oldalára. Egy-egy csókkal hintettem be a pánt helyénél, s egy mozdulattal kikapcsoltam a melltartót. Biztatásnak vettem a tüdejéből szaggatottan kifújó levegőt. Mintha egy-egy pillanatokra elakadna lélegzete.

Először csak finoman, épphogy érintettem a puha halmokat. Még soha nem tapasztaltam ehhez foghatót. Soha nem is volt rá esélyem sem. S most Bella itt van velem, miattam borult lángba arca, tekintetéből árad az őszinteség, a szerelem. Légzésem elállt, annyira összpontosítottam, nehogy valami olyasmit tegyek, ami fájhat neki. Becézgettem, körkörös mozdulatokkal simogattam, majd ajkaimmal nyomtam rájuk gyöngéd csókokat. Bella torkából heves, gyönyörű nyögések szakadtak fel, éreztem, hogy bal kezével beletúr hajamba, s felhúzza fejemet szájához.

Kapkodó, gyors csókot váltottunk, tenyerem ösztönösen, egy belső késztetés hatására indult el testén, hogy aztán a fehér anyag alá csúsztassam. Bella egy pillanatra megdermedt, szemeit azonban nem nyitotta fel. Arca eltorzult, furcsa vonásokba rendeződött. Azonnal visszavettem vad, tüzes tempómból, s lelassítottam. Most már ziháltam azoktól az érzelmektől, amik váltakoztak lelkemben, és testemben egyaránt.

- Ne! – kezével irányította az enyémet, miközben ágyékát próbálta minél közelebb nyomni érintésemhez. Megnyugodva, mosolyogva teljesítettem kérését, ő pedig addig megpróbálta – remegő kezével - befejezni ingem kigombolását. Mikor végre sikerült neki a művelet, tenyerét mellkasomra szorította. Megrándultam, mert úgy éreztem forró bőre perzselte jéghideg testem. Egy pillanatra izmaim feszülten várakoztak, hogy aztán simogatása alatt elernyedjenek. Egy kézzel toltam le ölét fedő ruhadarabot, s azt is blúza mellé dobtam.

Bella keze beleütközött övembe, de ez sem tartotta vissza, noha csak babrálni tudott vele. Még mindig akart engem, azt, amire készülünk. Én pedig még mindig meglepődtem. Egy másodpercre sem hagytam abba kényeztetését, s ő feladta övem leszedését. Más módon próbált meg levetkőztetni. Eltolta kezemet, majd hátamra nyomva – persze úgy, hogy hagytam - ő hajolt fölém. Szabadon kioldozhatta övemet, majd áttért nadrágom kigombolására. Lehúzta rólam, s most ő járatta végig szemeit rajtam, hogy aztán tenyere is bejárja ugyan azt az utat.

Viharos érzelmeket indított el bennem, hogy úgy éreztem menten szétrobbanok. Ökölbe szorítottam kezeimet, amikor dudorodó részemhez közelített.

- Bella – nyögtem ki, s ezzel el is értem azt, hogy kizökkentsem őt. De mégsem csináltam semmit, csak hagytam, hogy lovagló ülésben elhelyezkedjen rajtam. Nem akartam elrontani semmit… Aztán Bella óvatosan, s kínzó lassúsággal magába vezette meredező férfiasságom.
Mindketten egyszerre nyögtünk fel, s nekem rettentő erővel kellett összeszorítanom a kezem, hogy még véletlenül se törjek össze semmit sem a környezetemben. Az érzés leírhatatlan volt számomra, csodálatos és gyönyörrel teli. Olyan hihetetlen volt, hogy amiről azt hittem, soha nem fogom megtapasztalni, most mégis az ellenkezője történt meg. Igen, önző voltam, de ebben a pillanatban egyetlen percét sem bántam ennek az érzésnek. Bella pedig folyamatosan belefúrta a gyönyör bódulatától elhomályosult szemeit az enyémbe, ami segített abban, hogy mindvégig fenn tartsam önuralmam korlátait. Örömmel töltött el, hogy Bella nem becsülte túl…

Lassan mozgott, arcvonásai először fájdalomról árulkodtak, majd fokozatosan eltűntek ezek a jelek. Minden rezdülését figyelemmel kísértem, s mikor már úgy gondoltam, kibírom ezt a különös érzést kiegyenesítettem ujjaimat. Combján végigsimítva, meg sem álltam kebléig. Sóhajai egyre erőteljesebben szakadtak fel torkából, hogy aztán halk sikolyok közepette elérje azt a pontot, ahol teste ívbe feszült. Nem sok kellett, s én is követtem őt.

Ernyedten hanyatlott le mellkasomra, így szinte teljesen egyszerre ziháltunk. Úgy éreztem, mintha tüdőmből ki akarna fogyni a levegő, késztetésem, hogy pótoljam azt, erősebb volt tudatomnál. Hisz nem is lett volna rá szükségem.

Bal oldalamról felhajtottam a lepedőt, hogy betakarjam vele Bella testét. Nem akartam, hogy megfázzon, bár most mintha sokkal forróbbnak hatna testhője, mint máskor.

- Um… ez… csodás volt… - suttogta Bella, tenyerével a takaró alatt simogatva.

- Igen, az volt – értettem egyet. – Nem fázol?

- Ah… Egyáltalán nem – nézett fel rám, s könnyed csókot lehelt számra. Halványan elmosolyodtam, mikor eszembe jutott egy gondolat. . Min mosolyogsz? – kérdezte Bella kíváncsian.

- Csak… - haboztam. – Alice azt hiszem pont erre az alkalomra szánta azt a ruhadarabot. Igazam van? – vigyorogtam.

- Úh, nos… igen. Azt hiszem – felelt, majd beharapta alsó ajkát. – Szerinted… úgy értem… Rájön, ha esetleg nem látta, hogy mi…

- Biztos vagyok benne, hogy látta - morogtam. Nekem nem lehet magánéletem itthon, főleg, amikor csak így kettesben hagynak minket.

- Nem baj. Most csak élvezni akarom, hogy a közelemben vagy… - felelte. Válaszként csókot nyomtam feje búbjára, s gyöngéden simogatni kezdtem haját. Halk szuszogás hallatszott, s Bella elszenderedett. Még előttünk volt az egész délután…

32 megjegyzés:

Melinda írta...

Szia kedves Freeb!
Még sosem voltam első a kommentelők között! ;)
Ja, most véleményt kéne írnom... ez elég nehéz, mert most, miután elolvastam ezt a szuper folytatást, khmm.. hogy is mondjam, minden értelmes gondolat és vélemény-foszlány kiszaladt a fejemből! De ez jó, mert ennyire lenyűgöztél, ennyire a hatásod alá kerültem olvasás közben... Elég vizuális-típus vagyok és meg kell hogy mondjam ebből a szempontból kész kis mozit "láttam". Nagyon tetszett! Na és a vége... még csak délután van??! Mi lesz itt még? ;)
Csak így tovább! (Ja, és holnap kapsz egy ennél még használhatóbb üzit...) Ezt a mait meg vedd a nulladiknak! XD
Pussz

Névtelen írta...

szia
huu ez nagyon jo volt és már nagyon várom a kövi fejezetett
Gratulálok ahogy leirtad az egészet annyira érzéki volt semmi durva nem volt benne hanem romantikus és érzéki csak gratulálni tudok és remélem minél hamarabb lesz folytatás
Merci

A.Kata írta...

Szia Freeb!
Nahát, valahogy sejtettem, hogy ebbe az irányba fog továbbmenni a történet. :) Nagyon szépen megírtad, gratulálok! Edward annyira Edward, ahogy így vívódik magában...
Kíváncsi vagyok, Jacob megtudja-e majd, hogy mi történt. Nem hiszem, hogy nagyon lelkesen fogadná...
Az előzőhöz bocs, hogy nem írtam kritikát, akartam, csak aztán valahogy elmaradt. Az is nagyon tetszett, egyedül egy dogot kifogásolnék (ha már Fummie, az ügyeletes kötekedő bétává lépett elő ;) Szóval néha szerintem vannak anakronizmusok a művedben, persze mindannyian könnyen elfeledkezünk róla, hogy hányat is írunk, pláne a Cullen ház gondolom mindannyiunk szeme előtt kb. hasonlóan jelenik meg, de azért nem hiszem, hogy 1940-es években Edward tévéadásokból tanult volna főzni és fagyasztóból vette volna elő a darált húst... De ezt csak kötekedésből írom, mert gondolom, milyen nehéz lehet egy ilyen tőlünk eléggé távoli korszakban megírni a sztorit, és ez nálad összességében nagyon jól sikerül!
További jó alkotást kívánok, puszi:
Kata

Névtelen írta...

Kedves Freeb!
Már nagyon vártam.
Magát "az új fejezetet" is, és a már megtörtént pillanatokat is.:)
Egyre kíváncsiabbá teszed az embert!:)
Most, ahogy így végiggondoltam a megtörtént dolgokat, rájöttem, hogy Te vagy azon nagyon kevesek egyike (tudtommal csak egy írón kívül) aki megírta Edward és Bella együttlétét:)
Mindíg is nagyon kedveletem a kifejezésmódodat, és a mondataidat, mert fantasztikusan bánsz a szavakkal! :)... ezért számomra ez a rész is kellő részletességgel, és óvatossággal volt megfogalmazva.
Kíváncsi leszek Jake-re, hogy mennyit fog egyáltalán megtudni!Hogy Bella és Edward ezentúl hogyan vívódik meg az egyre növekvő vágyaikkal.Nem is találgatok, mert mindíg meglepetéseket okozol, és kár előre képzeldőni:)
Nagyon várom a mihamarabbi folytatást!Ne kínozz túl sokáig :D
sok puszi és erő az íráshoz:
Meszty

Anyíta írta...

sziaa
Most reggel gyorsan elolvastam.

Tudtam, tudtam, tudtam.
Én meg mondtam az előző feji után. Huncut ez a Bella :D Nagyon huncut. De hiába a női praktikáknak egy ponton túl már egy vámpírnak is nehéz ellent mondani :D :D
Nagyon szépen leírt fejezet volt. Az elejétől a végig. Minden olyan részletes volt, amennyire részletesnek kellett lennie. Egyszóval pazar lett. És szép és jó.
És a vigyort nem lehet letörölni a képemről, olyan jó volt olvasni, hogy megtörtént a dolog a mi két főhősünk közt. Mint az előttem írók, én is kivi vagyok arra, hogy Jake megtudja e, vagy pl. arra, hogy Emmett megtudja e :D Ez utóbbi esetben nagyon sajnálnám szegény Bellát :D Mit kapnának ezek Emmett-től. :D
Viszont egy valami eszembe jutott, hogy Jake persze csak szerintem biztos megtudná, esetlegesen egy mérges elszólásból Bella részéről, vagy pedig Bella és Edward testbeszédéből. Hiszen ezekután merészebben lehetnek egymás mellett, ha nincs társaság. És mint tudjuk az erdő nagy, Jake meg szeret leskelődni... :D na de mindegy. Kíváncsian várom a folytatást.
És remélem, hogy nem bántotta Bellát, mármint fizikailag, mert még a végén elszökne a mi mazochista oroszlánunk :D

Na pusza
A folyti remélem hamarabb fog jönni :) Így is csigázod az érdeklődésünk, de ha sokat kell várni... rövid és fájdalmas halálunk lesz :(

:D :D
pápá

Anyíta írta...

vagyis hosszú és fájdalmas halálunk :)

Ancsi írta...

uhh hát ez nagyon fantasztikus lett csak így tovább gratulálok hozzá
várom a folytit

Ivi Sunshine írta...

Kedves Freeb!
Nagyonjó lett ez a fejezet is. Nagyon szépen köszönöm, hogy ilyebeket írsz. Nekem ez volt az első blogom amit elolvastam. És ez a töri ösztönzöttarra, hogy én is írjak. Mindent köszönök. És asszem én büszkén jelenthetem ki, hogy nekem te vagy a világ legjobb Twilight fanfiction írója.

Pusy:Ivi

Klaudia írta...

Ohhh My Goooood!!! Húúúhaa ilyenkor elég nehéz írni. Mindig rengeteg gondolat foroga fejembe. Ezt nem vártam volna. Azt hittem az lesz, hogy néhány csók után jóéccakát, befejezzük. De nagyon megleptél!!!!:D:D Mikor láttam a 18-as jelzést, na mondom kis tipi tapi, és kész. Dee eeeeeeeezzzz? Wáááá, nagyon jóóó. Szépen, részletesen leírtad, mégse azon a durva nyelvezeten, amitől inább undorodik az ember. Gratulálok! És méééég ilyen szenvedélyes, túlfűtött, erotikus fejezeteket!!!!:D:D:D

Névtelen írta...

Nagyon jóóó lett!!! Bella és a kis csábításai... :D
Van egy olyan érzésem, hogy ennek se Jacob, se Ephraim nem fog örülni... xD mind1, a lényeg: kis kedvenceink együtt voltak!:)
Megérte várni erre a részre:) (án már a következőre várok... xD)
pusz
Barbee

Névtelen írta...

Szia

Gina vagyok és nagyon tetszet ez a rész. Megfogalmazásaid és ahogy a szavak használod teljesen lenyűgözött. Tökéletesen vissza adtad Edward vívódását e nélkül nem is ő lett volna. Igaz Bella huncut viselkedése se lebecsülendő. Igazán hatásos volt mind kettő. Arról nem is beszélve milyen remekül adtad elő a története a kettőlyük intim kapcsolatáról, minden benne volt mégis szolid. Remek megfogalmazásaiddal szinte átéli az ember az eseményeket mintha moziban lenne. Ugyanakkor meg is leptél mivel nem gondoltam volna, hogy összejönnek de mikor láttam az elején a 18 karikát már szinte biztos voltam benne és nagyon örültem neki. A történeted részeit szinte mindig úgy hagyod abba, hogy az olvasok oldala kilukad a kíváncsiságtól. A mostani fejezet nem nyitott annyira mint az előző mégis jobban várom a folytatást Az események alakulása telirakta a fejemet kérdésekkel nagyon izgat ( hogyan alakul tovább Edwardék kapcsolata lesz e folytatás, hiszen a befejezésed miszerint még hátra van a délután elégé sejtelmes és reggelig még sok minden belefér. És hogy, Kitudódik a szerelmük eme magasabb szintje. Szerintem igen a nagy kérdés hogyan ?? ) Remélem kapunk Emment nélkülözhetett len és remek vicces beszólásaiból. Amint látom nem csak engem csigáztál fel a végsőkig hisz az előttem lévő olvasok hozzászólásai is erre utalnak,remélem a szünet miatt megszánsz minket és mihamarabb enyhíted fájó kíváncsiságunkat. D. Köszönjük hogy megosztod velünk elképzeléseidet és lehetővé teszed számunkra kíváncsi olvasóknak, hogy elolvashassuk történeted, csak így tovább. A továbbiakban is sok sikereket és jó ökleteket kívánok neked.
Üdv. Gina

Principessa írta...

először is hello bello!

nagyon örülök h megérkezett a fejezet és hát érdemes volt ennyit várni rá vagyis rád :DDD mert hogy ŐRÜLETESEN JÓ VOLT!!!! te meg egyszerűen FANTASZTIKUS VAGY!!!, szóval te maradsz a kedvenc íróm.:) ez tutyi:) a legjobb rész mikor Ed azt mondja Izának h lélegezzen, azon olyan jót röhögtem. :))) *még most is rötyörészik* na most elmegyek tanulni, mert a vizsga az vizsga. de legalább erőt adtál hozzá!! puszaaaa

Fummie írta...

Mondd meg, mondd meg, mondd meg, mondd meg, moooooooondd meeeeeeeeeg!!!!!!

Freeb írta...

Sziasztok! :))

Jaj nagyon örülök, hogy már enynien írtatok, s rettentő jó ovlasni a gondolataitokat a fejezetről! :) Kérlek, na hagyjátok abba a kritika írást a folytatásnál se! :))

Melinda: Igen, te vagy az első. :) Örülök, hogy ekkora hatást gyakorolt rád. Én nem érzem ennyire jónak a fejezetet, de hihetetlen jól esnek a szavaid. :) Igen, én is nagyon vizuális típus vagyok. :D Hm, mi lesz még? Hát Bellának egyszer haza kell mennie. És Cullenék is egyszer haza fognak jönni. :);) Köszönöm szépen! Puszi!

Merci: Köszi! Hát még így is aggódtam, hogy elég hm részletes lett... De talán még elfogadható. :D Na igen a romantikus énem... :$ :D Öhm vmikor jön majd a folyti. :) Puszi!

A.Kata: :D Hihi, na szóval kezdem a hűtőszekrényes résszel. :D Ezt jól megbeszéltük, elvileg akkor már volt. Főleg a Cullen ősökkel. :D:D hihi... Ez vicces... :D Tv azt tudom már, hogy volt, mert még az első könyvben írtam. Évszám stimmel hozzá, már. :);) Egyébként tényleg még én is elfeledkezem arról, hogy a 40-es években kellene írnom, de egyszerűen nem tudok. Ehhez kevés vagyok... Tudtad? :) Én azt hittem még most is, hogy túl korai lesz. Egy pöppet még mindig úgy hiszem, de most már mindegy. JAcob... óh, hát igen, biztos nem fog örülni neki, ha egyáltalán megtudja. Majd kiderül. ;) Köszönöm, hogy írtál! Puszi!!!

Meszty: :))) Vártad? :D Örülök nkei nagyon. :) Úh, tényleg?? Öhm, hát igen, én nem akartam azért annyival lerendezni, mint Meyer. Mert szerintem, ami végbemegy a két szereplőben ebben a különleges kapcsolatban, nem engedi, hogy csak úgy kihagyjuk. Bár ez csak szerény véleményem. Juj, nagyon szépen köszönöm! *pirul* Megpróbálok hűmaradni a megfogalmazásaimhoz. :D Hihi, ez aranyos volt. Találgatni még azért lehet. ;) :) Jake... hm, mit mondjak? Majd meglétjuk, mi lesz még itt. :) Köszi, hogy írtál! Én nem akarlak kínozni, szóval igyekszem majd.! ;) Puszi!

Névtelen írta...

Szia!
Már egy ideje olvasom a töridet és nagyon szeretem.:)
Modjuk az elején kicsit fura volt,hogy nem a mai korban játszódik,de nem éreztem ennek semmi hátrányát és hát sokkal izgalmasabb így :)
Végre eljutottunk idáig is.Én nagyon örülök neki,hogy Ed rászánta magát és hogy a ketrecbe zárt szörnyeteg csak az elején akart kitörni.
Most már tényleg nagyon erős a kapcsolatuk és sztem már nem fenyegeti ez a veszély Bellát.:)
Jacob Blacket meg nem szeretem.Eléggé negatív karakter lett számomra,mondjuk érthető valahol,hogy Ő is szereti Bellát meg félti,de ezekkel a direkt emlékekkel elárasztani Edet,elég mocskos dolog...
Szóval kívácsian várom a köetkező részt,vajon vámpír lesz Bellából?Mondjuk az a szövetség felbomlását jelentené,de mi van ha egy nomád vámpír harapná meg és akkor nem tudnának mit csinálni,átfog változni.De sztem még a Volturi is tartogat meglepetést számunkra:)
Gratula Neked,nagyon tehetséges vagy!
Üdv:Armanda

Freeb írta...

Anyíta: Igen, megmondtad! :D Szerintem azért Edward ellent tudott volna még mondani, de más kérdés, hogy nem akart. :D Köszönöm szépen, jó olvasni, hogy ezt mondod. Szerintem a legnehezebb részekbe tartozik ennek a megfogalmazása. Nem lesz-e túl részletes vagy épp kevés, meg úgy egészében, hogy megtörtént. :D Szóval rágódtam rajta egy darabig. Nem baj, örülök, hogy megvigyorogtatott. :D (Hihi, van ilyen szó egyáltalán? :D) Nem is tudom, miért godnoljátok, hogy lehetőség adódik, hogy kiderüljön Jake számára? :D Na Emmett még új ötlet. :D Hát igen, ha megtudná, akkor vicces helyzet alakulhat ki. :) Juuj, ez tetszik! Ez a gondolat. Igen, szeret leskelődni Jake. De Edward ezt tudja, és mindig hallja is őt. Szóval simán megakadályozhatja, hogy esetleg kiderüljön. Nem biztos, de lehetséges. ;) Hm drága Anyíta megragadtad a lényeget... *sejtelmes vigyor* Igyekszem a folytatással, mint máskor. :D Jaj, ezen jót nevettem... Bocsi, de a rövid és fájdalmas halál együtt valahogy érdekesen jött ki. :D De értem én. Nem akarok ilyet tenni veletek! Köszi, hogy írtál! Puszi!!!

Anita: Köszi, örülök, hogy tetszett. Igen, öhm majd jön vmikor a folyti. Ki fogom írni oldalra. :)

Ivi: Jaj, nem is tudom, mit mondjak. Köszönöm, ez nagyon sokat jelent nekem. Örülök, hogy a kis blogom téged is ösztönöz az írásra. Sok sikert kívánok hozzá! Puszi!!!

Klaudia: :) Hihi, igen gondoltam, hogy meglepődtök majd ezen. Hát tipi, tapi is volt. :D *nevet* Na akkor elég rendesen sikerült megtévesztenem. :) Persze csak is jó értelemben. :))) Örülök, hogy jó lett, nem durva. Még ilyen fejit? Hú, hát egyelőre annak örülök, hogy ezt meg tudtam írni. Nem így álltam neki. :)De majd igyekszem. Köszi, hogy írtál! Puszi!

Barbee: Ha megérte várni rá, az a lényeg! :)) Nos igen, ha Jake eseteg megtudja, akkor Ephraim is meg fogja. Ugye a farkas gondolatolvasás miatt. De ki tudja még mit hoz a jövő. :D Na úgy látom, sok mindenkinek tetszik, hogy együtt voltak. Oké, akkor nem szúrtam el. :D Köszi! Puszi!

Gina: Köszönöm! Ó, de jó, hogy Edwardot is megemlíted. Én úgy érzem még finomabban is meg lehetett volna írni, mennyire vívódik magában szegénykém. Hát igen, igazad van, Bella sem lebecsülendő azért. Hú ennyi dicséretet... *pirul* Nos egy kicsit szándékos volt, hogy meglepődjetek. :D Úh, tényleg? Pedig most nincs függővég, igen. Örülök, hogy elgondolkodtat, s ennyi kérdést vet fel benned. Ami majd csak később fog kiderülni, de ki fog ígérem. :) Hát igyekszem. Elég sok dolgom van sajnos a szünetben. Még a kritikáitokra is csak több lépcsőben tudok válszolni. De tényleg megteszek minden tőlem telhetőt! :) Köszönöm Gina! Puszi!

Freeb írta...

Heky: Szióka! :)) Úh, azért nem kell túlozni. Messze vagyok a fantasztikustól. *pirul* Köszönöm, aranyos vagy! :))) Legalább megnevettettelek. Vizsga? :S Jaaaj, sok sikert a tanuláshoz, és egy kalappal a vizsgán! :))) Drukkolok majd! :) Mondjuk nem tom, mikor kell, de gondolok rád majd! :)Puszi!

Fummie: Nehogy kimaradj itt a válaszból az értelmes kritikádra. :D *röhög* Neeeeeeem mondom meeeeeeg!!!!

Armanda: Örülök neki, és annak is, hogy most írtál nekem! ;) Úh, hát még nekem milyen fura írni róla. Nem is igazán sikerül, csak próbálkozom. Mert nem is ismerem azt a kort, tanulni sem tanultam még róla, szóval nem csoda, hogy sikerül... :( No neked is tetszik, jól van, akkor most már tényleg nem szúrtam el. :D Igen szerintem is elég erős a kapcsolatuk, de - már nagoyn Edwardosan gondolkodva -, a veszély fenn áll. Szegény Jake, igen tényleg negatív emberkét - farkaskát - csináltam belőle. Nem tudom, hogy csak itt nem szereted, vagy eredetiben sem, de azért én még rátetéztem gondolom. Nem rossz ő, igen meg lehet érteni, csak a módszereit nem. Ő más, másabb, mint Edward, aki minden helyzetben uriemberként viselkedik. :) Hm ez érdekes felvetés a nomád vámpír. De ha Ed időben megtalálná akkor még lenne esélye kiszívni a mérget, mint a Twilightban. Volturi? :D Ki tudja, lehetséges. Lesz még jó pár fejezet... :D Köszönöm, hogy írtál! Pusz!

ellie írta...

Szia!!!
Nagyszerűen fantasztikus lett ez a fejezet!!!(a magyar mondat XD) igazán klassz lett ez a fejezet, nekem nagyon tetszett, bár nekem az egész történet is tetsziik, ez csak tetézte =)
öhm, szerintem egy kicsit elrohantad, tehát lehetett volna még egy kis izgalommal fokozni, tehát még egy pici vívódás, hogy megtegyék-e vagy ne, de ettől függetlenül nagyon tetszett a részletességed!!! tetszett a mód, ahogy megírtad, bár egyes helyeken már túlságosan költöien fogalmazol, ami nem baj mert tényleg nagyon kiszinesíti!!! tehát mégegyszer nekem nagyon tetszett ez a fejezet, és remélem, hogy mi hamarabb felteszed a folytit, mert tényleg nagyon nagyon jó lett, és sajnáltam, hogy ilyen sokat kellett rá várni, de megérte =)
pussziii

Dóry és Bogíí írta...

halika...
hosszan,izgalmsan vezettél el minket ehhez az érzéki,fontos pillanathoz...hát igen, az embernek/jelen esetben vámpírnak/nem lehet magánélete ha egy jövőbelátó testvérrel áldotta meg a sors...ebben a részben volt minden...vívódás,érzelmek,ami párosult egy kis légyottal...aminek a leírása mellesleg k*va jól sikerült...hát még elöttük áll az egész délutá, mi lesz még itt, főleg hogy Ed már képes uralni a benne lévő szörnyet,amely veszélyeztette Bella épségét...a kapcsolatuk magasabb szintre lépett és szerintem má-már a tökéletesség haárát surolja...kiváncsi vagyok ehhez mit fog szólni a "kedves bátyus"...eddig sem bírtam,de ahogy te leírtad, hogy hogyan gerjeszti Edward-ban a hargott most még jobban megutáltam...a krdések mindenkiben ott tolonganak..és nem tudja, hogy melyiket is írja le vagy kérdezze elöször, engem leginkább az érdekle, hogy úgyebár írtad, hogy végig haladsz a könyveket,tehát Bella terhessége is bele tartozik...ezután a z együttlét után lesz terhes vagy a közeljövöben??
de ez mind késöbb derül ki...érdemes volt rá várni..mindig érdemes...hiszen mindig izgalmasak,hosszúak,fantasztikusak/és még ragozhatnám tovább:D/a fejezetek,de mit is várjon z ember egy ilyen csodálatos írótól, mint amilyen te vagy...olvasok pár fic-et,de bátran állítom, hogy te bent vagy a dobogosók között.../nem vagyok vmi nagy kommentelő,és ez szerintem megis látszik az írásomon,de írtam mert kérted/a folytatást, mint mindig most is nagyon várom
puszíí bogíí

Catus_ írta...

Szijoooo Freeb :D
hát ... hűűűűű:D én totál nem akartam elhinni h Ed enegdné a dolgokat megtörténni:D:P nagyon megleptél:) persze jó értelemben:D Iszonyatosan érzékien, megfontoltan, óvatosan és romantikusan írtad le az egészet:) Nagyon szép fejezet lett:) Edward színtiszta Edward volt ahogy minden apró rezzenésre figyelt és magában tépelődött:) Bella meg ideje h bevetette a női praktikákat h elérje amit akar:D:P:D
...jajj Jacob meg kit érdekel már XD remélem infarktust kap xDxD...najo nem leszek ennyire gonosz *csúnya szemekkel néz* Tuti h ki fog borulni de remélem nem megy neki Ednek...
Hát drága Freeb tőlem ennyire tellt:) tudod, h én nemtudok semmilyen összeszedett kritikát írni:D az nem az én asztalom:)
Neked viszont fantasztikusan megy az írás, csak gratulálni tudok hozzá és remélem sietsz a következő fejezettel és nem kínzol minket:P:D

Puszim, Tuccko:)

Freeb írta...

Sziasztok! :)))

Juuj, el kell mondjam, hogy mennyire örülök! Átléptem az ötven rendszere solvasót! :))) *ujjong* Majd kaptok egy kis meglepit. Nem fejit, de vmi mást igen. :)
Na jöjjenek a válaszok is. :

Xéni: Örülök, hogy tetszett. :)) Gondolod? Igen, lehet, hogy még kellett volna. De túlságosan sem akartam összesűríteni folyton ezeket a gondolatokat a fejezetben. Túlságosan költőien? :D Ez jóóó... ÖHm, igen nos néha elkap a költői ihlet. :D És akkor jaj nektek. :D Hát köszönöm szépen. Öhm majd igyekszem, nem ígérek semmit inkább. Nem akarom, hogy csalódjatok. Pusz! :)

Dóri és Bogi: Hát igen, Alice szinte mindent tud... :D Na és Jasper is ott van... :D Az ő képessége sem rossz. Úh, köszi, örülök, hogy ennyire tetszett! :))Na igen, ott a délután is, ez igaz. De persze sok mindent lehet csinálni egy délután alatt. :D Tökéletes lenne? :) Hát lehet, igen. Valamiért ebből arra következtetek, hogy nem véletlenül írtad így le. :) Hihi, és valaki, aki gondolta a terhességre is. Nos, hát igen végigkövetem a könyveket, és majd kiderül. Erre még nem válaszolok most jó? :) De a kérdés nagyon is jó. :)Óh, nagyon szépen köszönöm. *pirul már megint* Ennyi dicséretet... Nem látszik, szuper kis kritika lett, és nem azért mondom, mert annyit dicsértél. Ha negatív dolgot írtál volna, akkor is azt mondtam volna, hogy jó kritika. Mert megmondod a hibáim. :) Szóval köszönöm, hogy írtál! Pusz! És természetesen igyekszem majd a fejivel. :)

Tuccko: :) Igen, gondoltam, hogy mindenkit meg fog lepni. És tartottam egy kicsit tőle, hogy mennyire lesz korai így. Köszi! :)Akkor még karakterhű vagoyk. Ez jó, bár még lehetett volna egy picivel több vívódás, gondolkodás. De nem akartam sűríteni sem annyira. Hát Bella is elég határozott egyéniség. :) Hihi, kis gonosz! :D Azért Jaket is lehet sajnálni... Gondoljunk csak az ő helyzetébe. De hát én voltam, aki ennyire megutáltatta veletek itt... Szóval én nem mondjam, mi? :D Hát ki tudja mit tesz majd, ha egyáltlán megtudja. :) Nem tudsz?? Akkor ez mi? :) Szerintem nagyon is összeszedett! :) Köszönöm Tuccko! :)) Hát megpróbálok nem sokéig kínozni. :D Puszi!!!

Névtelen írta...

Öhm, hát.. Ez nagyon jó rész lett, és amint látom nem csak nekem tetszik. Örülök, hogy ilyen részletesen megírtad Edward és Bella együttlétét.. Olvastam Meyer-től az 1, 2, 3, 4, 5-öt. De a Breaking Dawn-ból nagyon hiányoltam az együttlétük részleteit, hogy csak csókolóznak aztán már ott vagyunk, hogy felébrednek. És erre itt vagy te [szerencsére] aki mindent leír szuperül és részletesen. Na amikor láttam a 18-ast tudtam h lesz valami ilyesmi.. na de, hogy lefeküdnek egymással.. ez egyszerűen fantasztikus [és te is (: ] Köszi, hogy mindezt megírod... Csak azt nem értem, hogy Bella mért Bella Black? Miért Jacob tesója? Miért Ephraim az apja? Na és persze Edward után Emmett a kedvencem én is nagyon várom a viccelődését, és olvastam Em szemszögéből és tudom, hogy mind végig erre várt (= És ne kínozz a folytatássaal :( Puszi : Dzsenii (L)

Freeb írta...

Szia Dzsenii! :)

Én pedig örülök, hogy tetszett! :) Tényleg? Igen, én is olvastam mindegyiket, és meg kell mondjam, hogy én is hiányoltam belőle. Olyan szépen meg lehetett volna írni Bella szemszögéből... Óh, hát köszönöm szépen. :$ :)) Na igen, mindenkit megleptem ezzel a lépéssel. Úh, nem kell túlozni! :D Én köszönöm, hogy olvasod. Miért? Hát ez az alap történet nálam. Végigkövetem az eredeti könyveket Edward szemszögéből, csak még megbonyolítottam azzal, hogy Bella nevelő apja Ephraim Black, s az ő fia Jacob ebben a történetben. Mert ugye 1940-ben járunk most. Amikor kezdtem a történetet, akkor kb 1920 után voltunk. :) Látom Emmettet nagyon várjátok. Majd meglátom, mit tehetek az ügy érdekében. ;) Megpróbálok igyekezni, de még nem volt időm elkezdeni írni. :$ Puszi! Köszi, hogy írtál:)

July írta...

Szia!
Sajnálom, hogy megint ennyi ideig nem írtam, de tudd, hogy mindig olvaslak, csak nem sikerül rögtön írni is. :(
Drágaságom, megértél! Ragyogóan megoldottad ezt az igencsak nem egyszerű, de annál csodálatosabb fejezetet! Nem volt túl sok, de mégis elég. Szerintem eltaláltad azt a finom határt, ami az első ilyen alkalomhoz kell.
Ezt nagyon imádtam:
"- Ha megengeded, visszavenném az irányítást – nyeltem nagyot, de hangom a suttogás ellenére is teli volt szenvedéllyel."
Kíváncsi vagyok mit szólnak majd ehhez a többiek, főleg Alice és Emmett! :D
Szóval csak így tovább!
Puszi :-)
Ui: örülök, hogy jó lett a tészta, de keverés nélkül, hááát... csak kötözködöm! :D

Névtelen írta...

Szia!!
Én is csatlakozom az előttem szólókhoz. Azért tetszett nagyon ez a fejezet, mert ugyebár kalóz fordításban már olvastam a Breaking Dawnt, és annál a résznél ahol ennek kellet volna történnie, oriási nagy ürességet éreztem. Ne értsd félre imádom a könyvet...de most hogy te megvalósítottad ezt a fejezetet, úgy érzem hogy az az üresség már nem létezik.
Igen, mert amit most itt olvashattunk, az tökéletes lett. Ahogyan Edward vívódik, és ahogy Bella egyre hevesebben kívánja őt, az egyszerűen még magától Stephenie Meyer tollából is származhatna. Tehát igazán és nagy örömmel gratulálok, eme fejezetnek. És várom a következőt.
Puszi Lizzie

Freeb írta...

July: :)) Sziaa, már azt hittem eltűntél, mint szürke... :D Okés, örülök, hogy olvasol még mindig. :D Váó, most - már megint - nőtt a büszkeségem a fejezet iránt. Annyira örülök, hogy így gondol(játok)od, köszönöm szépen. :) Úh, az nagyon jó. Öhm nem tudom, hogy csináltam. :D Áh, szeretem, mikor kiemelsz részeket... :)) Hát lehet, hogy megtudják, lehet, hogy nem. :D Hehe, na erre nem gondoltam. Viszont! Edward olyan gyors volt, hogy még én sem tudtam leínri, mire odaért a tésztához, hogy megkeverje, majd vissza Bellához. :D Oké, tudom ám. :P:D Puszi!

Lizziy: Szia! :) Igen, én is úgy olvastam, és nekem is hiányzott az a rész. Oké, nem értem félre. :D Óh, köszönöm... *mered a monitorra* Megtisztelő, hogy Meyerhez hasonlítasz! Holott fele olyan jó nem vagyok. Én pedig nagyon szépen köszönöm! Igyekszem, de sajnos nagyon kevés az időm az írásra. :( Köszi, hogy írtál! Puszi!

Névtelen írta...

Fúúú, ez nagyon nagy élmény volt... Elismerésem. Csatlakozom az előttem szólókhoz.:) Tényleg olyan mintha maga Stephenie Meyer "tollából" származna. Nagyon tetszik ahogy Edward vívódik... Kíváncsian várom a folytatást.:)

pusz:
L

Freeb írta...

Szia L! :)

Jaj, köszönöm szépen. :$ Ez tényleg nagyon jól esik nekem, hisz Stephenie-t nagoyn jó írónak tartom. Annak ellenére, hogy volt egy-két baki, amit én nem írtam volna bele a történetbe. No és azért én csak "használom" a karaktereit... De köszönöm! Puszi!

Rosyy írta...

Csak annyit tudok mondani hogy HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ!!!!
Imádom a törit!!!

Freeb írta...

Köszönöm Rosyy! :)))

Névtelen írta...

Na, most egyáltalán nem olvastam a hozzászólásokat, mert már így is alig van időm, de ezt még muszáj volt elolvasnom, és persze írnom is, mert ha most nem írok, akkor el fogom felejteni. :'D És igen, jól gondoltad, a korhatár ellenére elolvastam. :D Igazából nem nagyon érdekelt, hogy korhatáros, ha kiírod, ha nem, elolvasom.. :$:D És jézus!*-* Imádtam.. Az utolsó hozzászólást akaratlanul is megláttam, és teljesen egyetértek, mintha csak Meyer tollából származna.. *-* És az első hozzászólóval - Melindával - is egyet kell értenem, miszerint 'minden értelmes gondolat és vélemény-foszlány kiszaladt a fejemből'.. :D Szóval, nagyon alkottál, gratulálok.. :D És igen, mi lesz még itt.. A végére én is felfigyeltem, hogy még csak délután van. :P Na, majd holnap folytatom, mert már késő van, de ezt tényleg muszáj volt elolvasnom. :D
Üdv.: ewoO

Krisz írta...

Szia csaj! :)

A beszélgetésünk után, úgy éreztem, hogy most már tényleg muszáj elolvasnom ezt a részt, és cseppet se bántam meg. :D

Annyi érzelem volt benne, és annyi gondolat. Egyébként imádom az Edward szemszöges ficeket, ez pedig nem csak az, de nagyon jó is! :)
Nem mondtam hülyeséget, tényleg jól írsz, erre most bizonyosságot is kaptam. :)
(Csak így zárójelben jegyzem meg, hogy ezek után meg főleg hálás lennék azért, amiről beszéltünk. ;) Ilyen szép, "igényes" formában maga lenne a tökély! :D)

"Különleges számodra… Ezért nem lesz semmi baj… Ez a kísértés tesz erőssé…" - Ettől kész voltam arra a pillanatra. :D

"Most az először megláttam értelmét vámpír létemnek, mert soha sem akartam elfelejteni ezt a pillanatot. Örökre belevéshetem emlékezetembe..." - És ettől is kész volta. :D

Igaz ez csak két dolog, ami nagyon tetszett, de mindent nem írhatok le, hiszen az egész nagyon tetszett. Tényleg! :)

Mikor mondtam, hogy szívesen beleolvasnák a történetedbe, akkor mondta, hogy örülnél kritikának.
Nos, a fogalmazásod szerintem nagyon jó, választékos, sőt észrevettem, hogy ügyelsz arra is - lehet tudat alatt teszed, de lényegtelen -, hogy annak a kornak megfelelően beszéljenek a szereplőid. Egy-egy elejtett szó elég ehhez. :) A karaktereid - bár most csak Belláról és Edwardról beszélhetek - hűek. Edward nagyon is, én kidöglöttem tőle. XD *ájuldozik, ha belegondol milyen lehetett akkoriban Edward... kész, kifeküdt* XD
Bella is hű, de mégis ő kicsit másabb ami egyáltalán nem baj, hiszen mondtam neked, hogy ő egy másik Bella igazából, így hozzá nem is kell annyira hűnek lenned, te alakíthatod, de mégis megtartasz dolgokat ami viszont jó. :)
A fejezet forró volt *legyezgeti magát*, de igazán jól megírtad, gratulálok hozzá. :)
*gondolkodik* Ja igen! Beszélgettünk a részletezésről. Mondtad, hogy bele tudsz ám menni a részletekbe, oda kell figyelned hogy ne tedd. Igen, ezt észrevettem, de vicces, mert olyan vagy mint én. :D Én is szeretek néha belemenni a részletekbe, olykor talán túl is :S , de ez nem hinném, hogy annyira nagy baj lenne. :) Például írtad, hogy bal kezével takarta be Bellát, nos lehet ez valakinek már részletes, de tök jó szerintem, hogy megtudtuk ezt, mert így pontosabban képzelhetjük el azt a "jelenetet" amit te megálmodtál. :) Nagyjából érthető mire gondoltam? *kérdi bátortalanul*

A lényeg a lényeg, nagyon tetszett amit és ahogyan írtál! :)
Gratulálok, csak így tovább! :)

Pusza, Krisz

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online