Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. január 1., péntek


B.Ú.É.K! Meg szeretném köszönni nektek, hogy vagytok nekem, olvassátok és véleményezitek a fanfictionömet. :) Nagyon sokat jelentetek nekem, támogatást és lelki erőt adtok az íráshoz. :) Remélem ebben az évben is velem tartotok! Puszi Mindenkinek!

A képet én eszkábáltam össze, remélem tetszik. :))

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Boldog Új Évet Kívánok neked is!!! Továbbra is izgatottan várom a történeteidet!
Jó lett a kép is!:)
Puszi: Sipi

Jane írta...

Már hogy a fenébe ne tartanánk veled?? Én tuti itt leszek, meg msnen, meg telón, drága barátosném! :)
Szeri!!!
Puszi: Jane :)

Principessa írta...

BÚÉK - rlem kialudtad már magad
csak én is csatlakozni akarok az előttem szólokhoz, hogy én is itt leszek, és írom a jobbnál jobb kritikákat :DDD és buzdítani foglak Jacob elfenekelésére *hihihihi*
puszaaaa

Freeb írta...

:)
Jaaaj úgy köszönöm nektek! *meghatódott* Imádlak titeket, meg mindenkit! :D

Sipi: Örülök, hogy tetszik a kép, s reméltem is, hogy továbbra is megtisztelsz majd a jelenléteddel! :) Puszi!

Jane: :D Aranyos vagy, köszönöm! :))))) *puszit dob* Én is szeri!!!!

Heky: Igen, kialudtam magam... Ma tízig szunyáltam. :D Hiányoznál te is, ha nem lennél itt! *röhög* igen, mindjárt gondoltam, hogy még mindig arra hajtasz. :D:D Pussz!!!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online