Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. március 22., hétfő

Diamond Blogger díj

Újabb díjat kaptam, amit szintén köszönök mindenkinek, aki gondolt rám! Hihetetlen, hogy ennyien szeretitek, amit csinálok. :))))

Szabályok:
1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled:

Sok mindenkinek kell megköszönnöm, hogy ismét ítéltek nekem egy ilyen kis díjat, ami sokat jelent nekem! :) Szóval köszönöm: Sisternek, Bogíínak, Alice23-nak, Candrának.

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

Spirit Bliss - Imádom az írásaid Drága! :) Megérdemled a díjat!
Lylila Bloom - Régóta olvasom a törijeid, és még mindig szeretem őket! :)
*kiscsillag* - Még nem sokat olvastam tőled, de jól kezdődik.
Stigabiga - Nagyszerűen írsz, és örülök, hogy ismerhetlek! :)
Benina - Azt hiszem nem kell hozzá fűznöm semmit. :)
Leia - Óh, sosem jutok el, hogy végre végig elolvassam, ami meg van, de imádom, már az első egy-két fejitól. ;)


3. Értesíted őket az ajándékról.
Megtörtént. :)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

Nos ez egy nagyon jó, és szép kérdés. Vagyis inkább kérés. :))):D Nálam az írás csak úgy hirtelen ötlettől vezérelve fanfiction olvasás után ütött szöget a fejembe. Persze nem szó szerint. ;):))) Azóta pedig, mióta fel is raktam internetre, és jó, pozitív visszajelzéseket kaptam a legelső regénykémre, még inkább megtetszett az írás. Nem csak azért, mert kapok érte "valamit", a sok kritikát, és temérdek dicséretet, hanem mert egyrészt rengeteg embert ismertem meg, akikkel még szorosabb barátságot is kötöttem azóta. Sőt, az egyik legjobb barátnőmet is így találam meg. :) Remélem tudja, akiről szó van. :) Másrészt pedig a regényben kiírhatom magamból a gondolataimat, az érzéseimet, még ha egy karakter bőrébe is bújok bele. Nem is beszélve arról, hogy még az iskolában is segítség ez a kis hobbi. :) Ki hinné rólam, hogy általánosban utáltam, és nem is igazán tudtam megfogalmazni az ilyen leveles házi feladataimat? ;) Pedig így volt ám... :)

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)

Hű, hát nem vagyok valami nagy bemutatkozó. :) De megpróbálom. ;) Lassan betöltöm a huszadik életévem, és közben építésznek tanulok ezerrel. Szeretek bulizni, a szabaidőmben pedig írni, rajzolni. A barátaim a legfontosabbak nekem a családomon kívül. Elég romantikus lelkületű vagyok, ami néha nem igazán jó, makacs, ám kedves, barátkozó típus. :) ;)

2 megjegyzés:

Lylia írta...

Drága Freeb!
Ismételten gratulálok, és ismételten nagyon köszönöm!!!!
(Csak az a baj, hogy nem igazán ismerek még blogokat, de majd igyekszem minél több embernek továbbadni az ajándékot.)
Sok puszi,
Lylia
Ui: Örülök, hogy bátyád megcsinálta a gépedet. Esetleg megijedt, hogy fenéken billentem?:))))

Freeb írta...

Szia! :)
Köszönöm szépen én is. :))) Hát majd megismersz. ;) Addigra meg gondolom jönnek majd új díjak. :D:)))
Óh, hát persze. :D Megijedt de nagyon. :D
Puszi!!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online