Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. május 9., vasárnap

Közvélemény - kutatás ajándék ficről

Igen, igen, emlékszetek még arra a meglepire, amikor megírtam egy fejezetet Bella szemszögéből. Ugye? ;) Nos, most megint elkapott az ötlet - tudom értelmes mondat :D -, és kitettem egy újabb közvélemény - kutatást, hogy választhassatok. Beleraktam az előzőben, amik voltak - persze kivéve azt az egyet, amit megírtam -, plussz egy újdonságot. Mert hogy összevontam két fejezetet (21+22.), amit Bella szemszögében egy fejezetben megírnék. Ha ezt választjátok. Ez a fejezet arról szólna, hogy Bella hogyan élte meg azt a két napot, amíg Edward - úgy tudván -, örökre elhagyta. Addig a részig, amíg érkeznek Janék. Viszont azt is betettem egy következő választási lehetőségnek. Szóval gondoljátok jól meg, mire szavaztok. :) Nem ígérem, hogy a 130. rendszeres olvasónál megkapjátok a fejit, de a 140.-nél biztosan. Legalábbis igyekszem majd! :)

A legújabb frisst pedig kicsit lejjebb görgetve megtaláljátok! ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online