Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. február 7., vasárnap

Felhívás közvélemény-kutatásra

Drága olvasóim! :)

A blogon találtok egy új közvélemény-kutatást. Itt pedig szeretném felhívni rá a figyelmeteket, mert a kérdés most leginkább a ti örömötökre fog szolgálni. Legalábbis remélem! :)

Arra gondoltam, hogy ha elérem a századik rendszeres olvasó számát a blogon, akkor kaptok meglepetésnek egy fejezetet, amit Bella szemszögéből fogok megírni. Mivel azonban nem tudok választani - és igazából nem is akarok, hogy melyiket írjam meg, hisz ti nektek lesz -, úgy gondoltam, megadok hat fejezetet, amiből választhattok. Így a többség dönt alapon, azt fogom megírni, amire a legtöbb szavazatot "adjátok le". Kérlek titeket, gondoljátok jól meg, melyiket választjátok, ha nem emlékeztek már rá - hisz már nem most volt, hogy olvastátok -, akkor inkább keressétek meg, és olvassatok bele a fejezetbe. Biztosan be fog ugrani, melyikről is van szó. :)

Előre is köszönöm, ha szavaztok! A kutatás lezárása után, meg lesz a 100. olvasóm, akkor jön a feji. Persze egy kis idő is kell, hogy megírjam ám! ;) Szóval kalkuláljátok bele, légyszi. :D

Puszi Mindenkinek! :)


FIGYELEM!
Hibát követtem el, ugyanis rosszul számoztam meg a fejiket. Tehát kérlek ne a száma, hanem a fejezet címe alapján szavazzatok. Bár, ahogy látom, megtaláltátok a kedvencet. ;) Bocsánat, de elfelejtettem, hogy itt a blogon nem a prológus az első feji, mint a wordömben, ahol írom a történetet. És elcsúsztam a számozással. :$ Megértéseteket kérem! Köszönöm!

Óh, és vegyétek figyelembe, hogy attól még, meg van a 100. olvasó, nekem meg is kell írnom a történetet, és azt csak az után tudom, hogy a szavazás lezárult. Ugyanis még bármi változhat addig. :)

2 megjegyzés:

A.Kata írta...

Bocs, egy kérdésem lenne a szavazással kapcsolatban. Nekem úgy tűnik, el van csúszva eggyel a számozás, pl. "A meghívás" c. fejezet nem a harmadik, hanem a negyedik. A választásnál ugye a címet kell figyelembe venni, nem a sorszámot?
Amúgy jól kiválogattad a legjobb Ed-Bella jeleneteket, nehéz a választás, pont most olvasgattam át őket, és mind annyira jó és izgalmas lenne Bella szemszögéből... :)

Freeb írta...

Juuuuuuuuj! *a fejét fogja*

Ah, elfelejtettem... Köszi, hogy szóltál A.Kata. Ugyanis én a wordömben kerestem meg a fejiket, ott pedig én első fejinek a prológust számítottam. Ezért van elcsúszva a bloghoz képest. Mert itt pedig a prológus, nem első fejiként van fenn. Nos hát elfelejtettem, hogy át kell írnom eggyel előbbre.

Bocsánat, és igen a fejezet címet kell akkor nézni. Be is írom ide, azonnal. Bár, ahogy látom mindenki megtlaálta a fejit, amit akart. :D

Köszi szépen! :) Örülök, hogy jókat választottam. Nekem mindegyik izgis lenne megírni. ;)

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online