Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2010. április 10., szombat

Történet másolók

Fontos, olvassátok el!
Először is megköszönöm Ivinek és Alice-nek, hogy felhívták nekem is a figyelmem erre.

Sajnos ez az újabb másolás, annak ellenére, hogy nem az én történetemmel történt - még -, meg, nagyon is szíven ütött. Mert már egyszer nekem is szembesülnöm kellett ezzel. Még amikor elkezdtem a Végzetes találkozás című regényemet. Azóta már a szerző törölte a blogját, s azóta azon a címen nincs semmi... Hm, igazam volt akkoriban, hogy másolta...

Mindegy, nem is ez a lényeg. Hanem ennek a "tettnek" a becstelensége. Még mindig nem tudom felfogni, hogy valaki hogy tehet ilyet, és ráadásul szóról szóra teszi mindezt. Úgyis előbb utóbb észreveszi az író, vagy felhívják rá a figyelmét... Tehát kiderül az igazság. De maga az, hogy becstelenül, nem tisztelve a másik munkáját, lemásolva a saját történetévé teszi, undorító. Mint mondani szoktam, magát minősíti vele az illető, csak sajnos kihat az íróra és az olvasóra is egyben. Megbocsáthatatlan szerintem, de ez csak az én véleményem.

Tehát remélem ha eljut ide a véletlen folytán Tami/VIV, akkor meglátja ezt a bejegyzést, és nem jut eszébe még egy történetet "írni". Aki pedig olvassa ezt a bejegyzést, írja ki maga is a blogjára. Mert egyikünk sem szeretné viszont látni az írását más blogon.

Azért bemásolom azt a két blogot, amiről megismerhetők. Vállalja a következményét tetteinek: Viszont ezen a két blogon már Cárliii néven töltötte fel.

Alice oldala: http://boldogveg.blogspot.com/
Erre másolta: http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/

Ivi oldala: http://feketeangyalsaga.blogspot.com/
Erre másolta le: http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/

Remélem senki nem esik áldozatául a továbbiakban semmi ilyesminek! Ha tapasztaltok ilyesmit, kérlek jelezzétek azonnal!

Frissről pedig:
Ne haragudjatok, de holnapig biztosan nem várható friss, mert a bétám még szünetel. Remélem holnap ki tudja javítani, ha nem, akkor csak hétfőn tudom felrakni a fejezetet. Rékaa még mindig várom a címet tőled. ;):)

Sziasztok! :)

1 megjegyzés:

Stiga írta...

Szia!

Vár nálam valami. :)

Puszi: Stigu _@/"
http://stigabiga.blogspot.com/

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online