Újdonságok



Sziasztok! Ha találtok valami hibát a sablonban, a bejegyzésekben, kérlek írjátok meg nekem akár kritikában, akár e-mailben, hogy kijavíthassam. Régebbi bejegyzésekben is! Összegeztem a történetek címkéit, amit oldalt megtaláltok. :)
Közvélemény kutatás az új történetről oldalt. :)
(2012.08.19.)

Banner

Generate your flash banner free online


A menthető bannerem oldalt kicsit lejjebb megtaláljátok. :)

2009. augusztus 12., szerda

Végzetes találkozás

Bevezető

A történet a 20. század elejére repít vissza, mikor Carlisle meghozza élete legnehezebb döntését… Edward átváltoztatását. A fiú egy idő után nem bírja az apja által választott életet, s elhagyja Carlisle-t és Esmét, mint az eredeti könyvben. Edward, hogy csillapítsa szomját, felhasználva gondolatolvasó képességét gyilkosokat öl. Egyik éjszaka azonban valaki megrendíti monoton életvitelét…
Megismerhetjük a hétéves kislányban Bellát, akinek karakterét időben áthelyeztem 1930-ba, amikor Edward a bűnözőket követi. Később pedig feltűnik a történetben a quileute törzs is, akiknek még nagy szerepet fogok tulajdonítani.
Figyelem! Spoiler várható a történetben mind a négy könyvből! Gyilkosság említés szintjén a prológusban!
A történet végigköveti az eredeti könyveket, azokkal párhuzamokat, s eltéréseket állítva a fanfictionben.

4 megjegyzés:

Helga írta...

Szia Freeb!
én még csak most találtam rá erre az oldalra (egész pontosan most hívták fel rá a figyelmem:)), és kíváncsian várom a történetet:D most jócskán van mit bepótolnom:D
mivel már olvastam a Meyer könyveket, a spoiler nem akadályoz. kíváncsian várom a történetet.
na, neki is esek, csak gondoltam "bemutatkozom":D vagy inkább "beköszönök"xD

Freeb írta...

Szia Helga! :)))

Hüm, elnézést, hogy csak most válaszolok. Rettentően restellem magam. Azért remélem, hogy megtaláltad a blogot, vissza is jöttél, és olvastad! :)) Bepótolni? Áh, itt csak kezdődik az egész. ;) Köszönöm szépen, hogy írtál! :)

Névtelen írta...

Valahol még régebben elkezdtem az olvasást. Fogalmam sincs, hogy hol tartottam, de imádtam, szóval elkezdem újra. :P
Üdv.: ewoO

Freeb írta...

Sziaaa ewoO!!! :)

Óh, tényleg? És megtaláltad a blogom? Ennek rettentően örülök. Hát talán még a merin olvastad nem? ;):))) Köszi!!!

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online